Opel Astra 4 1,6 benzyna - czy tym da się jeździć?

Data: 2010-10-11 08:59:50
Autor: bratPit[pr]
Opel Astra 4 1,6 benzyna - czy tym da się jeździć?
Witam, czy to rzeczywiście nie chce jeździć?
Szukam opini kogoś kto to posiada, albo jeździł.
Chodzi mi o silnik, przeważnie piszą że kiepski.
Pali dwa litry więcej niż w katalogu, zaczyna przyśpieszać po 4 tys obrotów - prawda?
Nie szukam auta rakiety, no ale emerytem jeszcze nie jestem :)

jeżeli zamierzasz kupić to koniecznie musisz przejechać na jazdę próbną autem z tym konkretnie silnikiem,
nie wiem jakie oznaczenie ma silnik o który pytasz ale czytałem opinie że któryś (bodaj 1.6 - 115KM) nie chce... ruszać z miejsca, poważnie, dławi, muli i dopiero się rozpędza, ASO rozkładają ręce i ponoć TTTM,  w opiniach objaw jest na tyle silny, że powoduje niebezpieczne sytuacje przy włączaniu się do ruchu o_O
jak ruszy to wszystko jest OK,
a poza tym zasada jest taka, że nie kupuje się auta z silnikiem którym się nie jeździło,
znam trochę ludzi rozczarowanych po zakupie (na zasadzie "...bo pan w salonie mówił..."),

brat

Data: 2010-10-11 13:30:41
Autor: szymo
[...]
No niestety cus w tym jest....

Opel Astra 4 1,6 benzyna - czy tym da się jeździć?