Opel Astra 4 1,6 benzyna - czy tym da się jeździć?

Data: 2010-10-11 20:59:06
Autor: me-how
Opel Astra 4 1,6 benzyna - czy tym da się jeździć?
dobra, jeździ, ale wg mnie kiepsko, czyli to czego się obawiałem

auto używane jako zastępcze w serwisie, więc wiadomo że różni kierowcy, ale spalanie wg kompa 9 litrów, 3 osoby na pokładzie i bez kręcenia pod czerwone pole jest lipa

alternatywa to ogólnie kaczki, a w przypadku tego auta to silnik 1,6 turbo, 180 koni, szkoda że go nie mieli do jazd, jedyny minus to 9 koła dopłaty :/

M.

--
[VW1200, bulik z jednym kolem i OSA m52]

Data: 2010-10-12 12:58:21
Autor: Agent

Użytkownik "me-how" <michal.mr@pocztaNOSPAM.fm> napisał w wiadomości news:4cb35e72$0$22792$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zapłacisz raz, w ratach (jesli kredyt) to wyjdzie niewiele więcej a radość z jazdy będziesz miał przez parę nast. lat i łatwo to sprzedasz potem.

Opel Astra 4 1,6 benzyna - czy tym da się jeździć?