Opel Astra II Kombi - wartość?

Data: 2011-01-29 13:23:32
Autor: Kenjiro
Opel Astra II Kombi - wartość?
Witam

Planuję zmianę auta, mam obecnie Astrę II kombi, rocznik koniec 2003, przebieg 130 tys., była robiona w jednym miejscu (błotnik), ale u dealera autoryzowanego (nowy element, a nie klepanie). Właściciel komisu, który byłby skłonny wziąć ją w rozliczeniu za inne auto powiedział mi, że mógłby dać za nią maks. 10 tysięcy.
Co o tym sądzicie? W sumie jeszcze dokładnie się nie orientowałem, wydawało mi się, że będzie warta jakieś 17 tys., ale kiedy mu o tym wspomniałem to powiedział mi, że za tyle może zaoferować Vectrę z 2005 roku. Co o tym myśleć? Kto ma rację?

Dzięki!

Data: 2011-01-29 13:49:55
Autor: Lewis
Opel Astra II Kombi - wartość?
W dniu 2011-01-29 13:23, Kenjiro pisze:
Witam

PlanujÄ™ zmianÄ™ auta, mam obecnie AstrÄ™ II kombi, rocznik koniec 2003,
[...]

Jaki silnik jakie wyposażenie? Domyślnie "w dieslu" "w kombi" i "w klimie"?

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-01-29 15:57:16
Autor: Kenjiro
Opel Astra II Kombi - wartość?

Jaki silnik jakie wyposażenie? Domyślnie "w dieslu" "w kombi" i "w klimie"?
Fakt, zapomniałem podać - 1.6 16V, benzyna, kombi, klima.

Data: 2011-01-29 15:00:19
Autor: to
Opel Astra II Kombi - warto¶æ?
begin Kenjiro
Jaki silnik jakie wyposażenie? Domyślnie "w dieslu" "w kombi" i "w
klimie"?
Fakt, zapomniałem podać - 1.6 16V, benzyna, kombi, klima.

Moim zdaniem jeśli auto jest zadbane, to spokojnie dostaniesz więcej niż oferuje Ci handlarz.

Data: 2011-01-29 16:25:34
Autor: Lewis
Opel Astra II Kombi - wartość?
W dniu 2011-01-29 15:57, Kenjiro pisze:

Jaki silnik jakie wyposażenie? Domyślnie "w dieslu" "w kombi" i "w
klimie"?
Fakt, zapomniałem podać - 1.6 16V, benzyna, kombi, klima.

Sądzę że około 14-15 powinieneś za niego dostać.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-01-29 14:16:22
Autor: kamil d
Opel Astra II Kombi - wartość?
W dniu 2011-01-29 13:23, Kenjiro pisze:
Kto ma racjÄ™?

Klient ma rację. Auto jest warte tyle ile ktoś będzie chciał zapłacić. To co Ci się wydaje nie ma znaczenia.

Handlarz nigdy nie da dobrej ceny bo sam musi zarobić. Wystaw na Allegro to dostaniesz więcej ale na 17 000zł za 8 letniego kompakta nie licz.

--
kamil d

Data: 2011-01-29 20:38:19
Autor: uciu
Opel Astra II Kombi - wartość?
 na 17 000zÅ‚ za 8 letniego kompakta nie licz.

ostatnio sprzedaÅ‚em kompakta  (10letniego )1rej 9 lat temu za 20tyÅ›, ale byÅ‚ "w dizlu", "full", miaÅ‚em go od nowoÅ›ci i miaÅ‚ przebieg 209kkm wiec nie pisz, że siÄ™ nie da....zależy od auta a ople akurat tracÄ… na wartoÅ›ci podobnie jak francuzy.

-- -
uciu

Data: 2011-01-29 22:36:59
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Opel Astra II Kombi - wartość?
W dniu 2011-01-29 20:38, uciu pisze:
na 17 000zł za 8 letniego kompakta nie licz.

ostatnio sprzedałem kompakta (10letniego )1rej 9 lat temu za 20tyś, ale
był "w dizlu", "full", miałem go od nowości i miał przebieg 209kkm wiec
nie pisz, że się nie da....zależy od auta a ople akurat tracą na
wartości podobnie jak francuzy.

Co to takiego było? Z ciekawości pytam.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-01-29 22:56:26
Autor: uciu
Opel Astra II Kombi - wartość?
Co to takiego było? Z ciekawości pytam.

Seat Leon w pełnej opcji(prócz skóry) z dieslem 110KM.
Był zadbany, nie bity, nie malowany, tylko na oryginalnych czesciach itp
Ogolnie fajne, bezawaryjne i bardzo ekonomiczne autko.

PS. jeszcze jeden taki jest w rodzinie ale z mniejszym przebiegiem...na razie nie na sprzedaz ;-p

--
uciu

Data: 2011-01-30 13:45:43
Autor: aro333
Opel Astra II Kombi - warto¶æ?
Zerknij na Toyoty Corolla  z 2003 roku, nawet te benzynowe i kombi. Sa takowe po 17 tysi i to wcale nie jest cena z kosmosu.Ba powiedzialbym nawet ze slabo wypozarzone, o skórach zapomnij

Data: 2011-01-30 13:55:24
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Opel Astra II Kombi - wartość?
W dniu 2011-01-30 13:45, aro333 pisze:
Zerknij na Toyoty Corolla  z 2003 roku, nawet te benzynowe i kombi. Sa
takowe po 17 tysi i to wcale nie jest cena z kosmosu.Ba powiedzialbym nawet
ze slabo wypozarzone, o skórach zapomnij

Hehe. Francuską, bądź co bądź, 307-kę z rocznika 2003 ciężko kupić poniżej 17-tu, jeśli tylko jest czymś więcej niż najuboższą wersją XR z silnikiem 1.4i, ma w miarę realny przebieg rzędu 150kkm i nienaganny stan.
A to takie megaawaryjne auto. :)

Data: 2011-01-31 16:11:56
Autor: kamil d
Opel Astra II Kombi - warto¶æ?
[...]

I przeciêtny kupuj±cy za 17000z³ wybierze Opla czy Toyotê?

Druga sprawa, ¿e Astr G, 1.6, kombi jest pe³no, auto masowe i przeciêtne (nie mówiê, ¿e z³e!), na Allegro jest prawie 3600 og³oszeñ. Dla porównania Corolla prawie 1900 og³oszeñ (wszystkie modele i roczniki).

Nie mówi±c ju¿ o tym, ¿e w 2003 by³a Corolla E12 czyli konstukcyjnie nowsze auto ni¿ Astra II.

--
kamil d

Data: 2011-01-29 17:23:27
Autor: zinek
Opel Astra II Kombi - wartość?

Użytkownik "Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> napisał w wiadomości news:ii10s6$qrt$1sunflower.man.poznan.pl...
[...]

chyba ochujal. ;)
wystawiaj w necie i spokojnie licz na wiecej niz handlarzyna daje.
poogladj podobnee oferty i ustal rozsadna cene i tyle.

Data: 2011-01-29 19:29:47
Autor: Maciej Browarczyk
Opel Astra II Kombi - wartość?
W dniu 2011-01-29 13:23, Kenjiro pisze:

Co o tym myśleć? Kto ma rację?

Zapytaj czy za darmo by nie wzial ;)

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-01-29 20:11:30
Autor: Gabriel 'wilk'
Opel Astra II Kombi - wartość?
W dniu 2011-01-29 19:29, Maciej Browarczyk pisze:
W dniu 2011-01-29 13:23, Kenjiro pisze:

Co o tym myśleć? Kto ma rację?

Zapytaj czy za darmo by nie wzial ;)

I niech jeszcze sprzedający zapłaci w skarbówce podatek :-)
Wątkotwórco, omijaj handlarzy i autokomisy szerokim łukiem - wystaw na otomoto lu allegro (cena kup teraz z możliwością licytacji) - opisz wszytko co i jak z autem, zrób fotki tylko błagam nie myj auta żeby było czystsze niż to co właśnie zostało wyprodukowane w fabryce(zwłaszcza silnika), daj rozsądną cenę z marginesem do negocjacji i jeśli auto OK to znajdzie się kupiec za odpowiednią kase a nie za pół darmo. Ja w tamtym roku sprzedałem zadbaną 10 letnią żabę żony za prawie 9kpln w kilka dni, ale zarówno fotki jak i opis wad i zalet był do bólu zgodny z prawdą :-)
pozdrawiam i życzę szybkiej sprzedaży za dobrą kasę

   Oskar Wilde

Data: 2011-02-09 10:58:09
Autor: jerzu
Opel Astra II Kombi - warto¶æ?
On Sat, 29 Jan 2011 20:11:30 +0100, Gabriel 'wilk'
<gglab@poczta.onet.pl> wrote:

W±tkotwórco, omijaj handlarzy i autokomisy szerokim ³ukiem - wystaw na otomoto lu allegro (cena kup teraz z mo¿liwo¶ci± licytacji)

Co i tak spowoduje lawine telefonów od handlarzy.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-01-29 21:53:00
Autor: huri_khan
Opel Astra II Kombi - wartość?
Dnia Sat, 29 Jan 2011 13:23:32 +0100, Kenjiro napisa³(a):

Co o tym s±dzicie? W sumie jeszcze dok³adnie siê nie orientowa³em, wydawa³o mi siê, ¿e bêdzie warta jakie¶ 17 tys., ale kiedy mu o tym wspomnia³em to powiedzia³ mi, ¿e za tyle mo¿e zaoferowaæ Vectrê z 2005 roku. Co o tym my¶leæ? Kto ma racjê?

Ja w pa¼dzierniku pozby³em siê Astry G z rocznika 99 (3 drzwi silnik X16EL)
za 12 ty¶.
Samochód wystawi³em na allegro i gratce, w ci±gu tygodnia go nie by³o. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-01-30 01:02:30
Autor: Tomasz Pyra
Opel Astra II Kombi - wartość?
[...]

Nie napisałeś ani jaki silnik, ani jakie wyposażenie, ale jeżeli masz faktycznie niebity i niezajeżdżony samochód z pewną historią, to jeżeli trafisz na poważnego kupującego który to doceni, to możesz liczyć na sporo więcej niż te dolne ceny na Allegro które u większości kupujących budują świadomość ile auto powinno kosztować.

Tak z doświadczenia widzę że samochody pewne i zadbane, są sprzedawane nawet za 150% tego co oferuje przeciętny handlarz autami z zachodu.

Tyle że trzeba poczekać na jakiegoś amatora który za ten stan zapłaci, a nie poleci do handlarza, bo jednak większość kupujących kieruje się jedynie ceną.

> Właściciel
komisu, który byłby skłonny wziąć ją w rozliczeniu za inne auto
powiedział mi, że mógłby dać za nią maks. 10 tysięcy.

No to pewnie handlarz planuje go wystawić za około 12tys.
Jeżeli Twój jest fajny i pewny, to możesz próbować za 15. Za 17 to może już być ciężko.

Pamiętaj też że handlarze nie są zainteresowani samochodami w dobrym stanie. Metody taniego picu i cofania liczników oni mają doskonale opanowane, więc wolą tani złom odpicować niż płacić za dobry stan.

Do komisów i handlarzy to się opłaca oddać samochód jak jest w kiepskim stanie i z niepewną przeszłością. Taki jak Twój raczej sprzedawaj prywatnie, najłatwiej po znajomych.

Tyle że sprzedawanie prywatnie, to niestety masa marudzących oglądaczy-targowaczy którzy będą przychodzić z różnymi "szwagrami" i stwierdzać jakich to dachowań ten samochód nie miał na podstawie jakiejś tam krzywej uszczelki czy czegoś ;)

[...]

Wystaw za tyle ile byś chciał dostać, zrób szczegółowy opis z dobrymi zdjęciami i zobaczysz.
Tak patrząc na otomoto, to 17k nie jest jakąś szczególnie wysoką. Jeżeli jeszcze to silnik diesla, to myślę że spokojnie.

Data: 2011-01-31 08:52:27
Autor: omega_fan
Opel Astra II Kombi - wartość?

wydawało mi się, że będzie warta jakieś 17 tys., ale kiedy mu o tym
wspomniałem to powiedział mi, że za tyle może zaoferować Vectrę z 2005
roku. Co o tym myśleć? Kto ma rację?

:D za 17 Vectra z 2005... to chyba z przebiegiem 800 tys km i po
zderzeniu z pociagiem :))))

Data: 2011-01-31 11:31:18
Autor: Vlad The Ripper
Opel Astra II Kombi - warto¶æ?
[...]

Mo¿e "anglik" do przerobienia :)

Data: 2011-01-31 16:02:30
Autor: spa
Opel Astra II Kombi - wartość?

Użytkownik "Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> napisał w wiadomości news:ii10s6$qrt$1sunflower.man.poznan.pl...
powiedział mi, że mógłby dać za nią maks. 10 tysięcy.

On ci daje forsÄ™ od razu

wydawało mi się, że będzie warta jakieś 17 tys., ale kiedy mu o tym

Aby ją sprzedać drożej bedziez musiał poczekać na kupca
Różnica to zysk handlarza za fatygę i ryzyko.
Wybór należy do Ciebie
Daj tu wszystkie szczegóły , to cię zjadą jak burą sukę i powiedzą , że chcesz 5x za dużo.

Opel Astra II Kombi - wartość?