Opel Astra II Kombi - wartość?

Data: 2011-01-29 17:23:27
Autor: zinek
Opel Astra II Kombi - wartość?

Użytkownik "Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> napisał w wiadomości news:ii10s6$qrt$1sunflower.man.poznan.pl...
Witam

Planuję zmianę auta, mam obecnie Astrę II kombi, rocznik koniec 2003, przebieg 130 tys., była robiona w jednym miejscu (błotnik), ale u dealera autoryzowanego (nowy element, a nie klepanie). Właściciel komisu, który byłby skłonny wziąć ją w rozliczeniu za inne auto powiedział mi, że mógłby dać za nią maks. 10 tysięcy.
Co o tym sądzicie? W sumie jeszcze dokładnie się nie orientowałem, wydawało mi się, że będzie warta jakieś 17 tys., ale kiedy mu o tym wspomniałem to powiedział mi, że za tyle może zaoferować Vectrę z 2005 roku.

chyba ochujal. ;)
wystawiaj w necie i spokojnie licz na wiecej niz handlarzyna daje.
poogladj podobnee oferty i ustal rozsadna cene i tyle.

Opel Astra II Kombi - wartość?