Opel Astra II Kombi - warto艣膰?

Data: 2011-01-30 01:02:30
Autor: Tomasz Pyra
Opel Astra II Kombi - warto艣膰?
W dniu 2011-01-29 13:23, Kenjiro pisze:
Witam

Planuj臋 zmian臋 auta, mam obecnie Astr臋 II kombi, rocznik koniec 2003,
przebieg 130 tys., by艂a robiona w jednym miejscu (b艂otnik), ale u
dealera autoryzowanego (nowy element, a nie klepanie).

Nie napisa艂e艣 ani jaki silnik, ani jakie wyposa偶enie, ale je偶eli masz faktycznie niebity i niezaje偶d偶ony samoch贸d z pewn膮 histori膮, to je偶eli trafisz na powa偶nego kupuj膮cego kt贸ry to doceni, to mo偶esz liczy膰 na sporo wi臋cej ni偶 te dolne ceny na Allegro kt贸re u wi臋kszo艣ci kupuj膮cych buduj膮 艣wiadomo艣膰 ile auto powinno kosztowa膰.

Tak z do艣wiadczenia widz臋 偶e samochody pewne i zadbane, s膮 sprzedawane nawet za 150% tego co oferuje przeci臋tny handlarz autami z zachodu.

Tyle 偶e trzeba poczeka膰 na jakiego艣 amatora kt贸ry za ten stan zap艂aci, a nie poleci do handlarza, bo jednak wi臋kszo艣膰 kupuj膮cych kieruje si臋 jedynie cen膮.

> W艂a艣ciciel
komisu, kt贸ry by艂by sk艂onny wzi膮膰 j膮 w rozliczeniu za inne auto
powiedzia艂 mi, 偶e m贸g艂by da膰 za ni膮 maks. 10 tysi臋cy.

No to pewnie handlarz planuje go wystawi膰 za oko艂o 12tys.
Je偶eli Tw贸j jest fajny i pewny, to mo偶esz pr贸bowa膰 za 15. Za 17 to mo偶e ju偶 by膰 ci臋偶ko.

Pami臋taj te偶 偶e handlarze nie s膮 zainteresowani samochodami w dobrym stanie. Metody taniego picu i cofania licznik贸w oni maj膮 doskonale opanowane, wi臋c wol膮 tani z艂om odpicowa膰 ni偶 p艂aci膰 za dobry stan.

Do komis贸w i handlarzy to si臋 op艂aca odda膰 samoch贸d jak jest w kiepskim stanie i z niepewn膮 przesz艂o艣ci膮. Taki jak Tw贸j raczej sprzedawaj prywatnie, naj艂atwiej po znajomych.

Tyle 偶e sprzedawanie prywatnie, to niestety masa marudz膮cych ogl膮daczy-targowaczy kt贸rzy b臋d膮 przychodzi膰 z r贸偶nymi "szwagrami" i stwierdza膰 jakich to dachowa艅 ten samoch贸d nie mia艂 na podstawie jakiej艣 tam krzywej uszczelki czy czego艣 ;)

Co o tym s膮dzicie? W sumie jeszcze dok艂adnie si臋 nie orientowa艂em,
wydawa艂o mi si臋, 偶e b臋dzie warta jakie艣 17 tys., ale kiedy mu o tym
wspomnia艂em to powiedzia艂 mi, 偶e za tyle mo偶e zaoferowa膰 Vectr臋 z 2005
roku. Co o tym my艣le膰? Kto ma racj臋?

Wystaw za tyle ile by艣 chcia艂 dosta膰, zr贸b szczeg贸艂owy opis z dobrymi zdj臋ciami i zobaczysz.
Tak patrz膮c na otomoto, to 17k nie jest jak膮艣 szczeg贸lnie wysok膮. Je偶eli jeszcze to silnik diesla, to my艣l臋 偶e spokojnie.

Opel Astra II Kombi - warto艣膰?