Opel Astra II Kombi - wartość?

Data: 2011-01-31 08:52:27
Autor: omega_fan
Opel Astra II Kombi - wartość?

wydawało mi się, że będzie warta jakieś 17 tys., ale kiedy mu o tym
wspomniałem to powiedział mi, że za tyle może zaoferować Vectrę z 2005
roku. Co o tym myśleć? Kto ma rację?

:D za 17 Vectra z 2005... to chyba z przebiegiem 800 tys km i po
zderzeniu z pociagiem :))))

Data: 2011-01-31 11:31:18
Autor: Vlad The Ripper
Opel Astra II Kombi - warto¶ć?
wydawało mi się, że będzie warta jakie¶ 17 tys., ale kiedy mu o tym
wspomniałem to powiedział mi, że za tyle może zaoferować Vectrę z 2005
roku. Co o tym my¶leć? Kto ma rację?

:D za 17 Vectra z 2005... to chyba z przebiegiem 800 tys km i po
zderzeniu z pociagiem :))))

Może "anglik" do przerobienia :)

Opel Astra II Kombi - wartość?