[OT] Opel Astra II kombi - na rowery?

Data: 2009-06-18 09:45:32
Autor: kosik
[OT] Opel Astra II kombi - na rowery?

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:h1a854$rb9$1inews.gazeta.pl...
Ma ktoś z Was Opla Astrę II (G) kombi? Ciekaw jestem, jak by się to auto spisywało przy załadunku rowerów.

Teraz jak sobie przypomne to chyba do Astry 1 wkładaliśmy Hecklera bez ściągania kół. Teraz mam Maree Weekend i bez problemu wchodzi rower bez skłądania kół albo nawet dwa :) Plusem jest składany na płasko próg w bagażniku. No ale przy Twoim budżecie też bym szukał czegoś innego :)

Pozdrawiam
kosik

[OT] Opel Astra II kombi - na rowery?