Opel Astra II kombi w dieslu - czy warto?

Data: 2009-09-02 09:47:17
Autor: Tomasz O.
Opel Astra II kombi w dieslu - czy warto?
Użytkownik "..Aldi.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h7l4se$3nt$1news.interia.pl...
zastanawiam się nad zakupem Opla Astry II kombi
silnik będzie chyba diesel, choć są też benzyniaki

Nie mówie, że to złe auto ale jest to mój pierwszy diesel i chyba ostatni. Wszystko oczywiście zależy od silnika. Podobno 1.7 z silnikiem Isuzu są ok. Oplowskie diesle 2.0 z nieszczęsną pompa VP44 to porażka. Moj padł zaraz po kupnie. Regeneracja pompy to poważne koszty i sporo zachodu, bo mało jest fachowców którzy chcą to robić.

czy warto?
czego najuważniej szukać przed zakupem? jakie wady ukryte?
jak z awaryjnością?

Nie wiem na co zwrócić uwage. Raczej standardowo jak przy każdym aucie. Niestety nieszczęsnej pompy nie da się zprawdzić. Albo działa albo nie. Do tego dochodzi dość wrażliwy i podatny na zapowietrzanie układ zasilania i częste przez to problemy z odpalaniem. Poza tym autko raczej miłe i sympatyczne.

Tomasz

Data: 2009-09-02 22:30:36
Autor: Bastion

Użytkownik "Tomasz O." <tomasz.okonski@onet.eu> napisał w wiadomości
> [...]
> silnik będzie chyba diesel, choć są też benzyniaki

Oplowskie diesle 2.0 z nieszczęsną pompa VP44 to porażka. Moj padł zaraz

Prosba, opisz w jakich okolicznosciach padla Ci pompa VP 44.
- jaka historia auta?
- jaki przebieg i czy pewny?
- jakie kody bledow miales z ECU?
- odpowietrzales silnik przez dlugie krecenie rozrusznikiem albo odpalanie
"na hol"
- miales problemy z odpalaniem?

Data: 2009-09-03 14:35:10
Autor: Tomasz O.

Użytkownik "Bastion" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości news:h7mkqt$3e9$1mx1.internetia.pl...

[...]

Historia jest długa. Pisałem o tym dokładniej 17.08.2009 "Astra G 2.0 i nieszczesna pompa VP44"
Historia: auto sprowadzone o w 2001 roku. Jestem 3 właścicielem w kraju. U poprzednika auto 6 lat. Przebieg niski wiec mało prawdopodobny. Błędy 1631, 1651 1345.  Problemów z odpaleniem nie miałem bo auto padło zaraz po kupnie. Odpowietrzałem na rozrusznik, gruszką i pompką elektryczna. W akcie desperacji również "na hol". W poniedziałek jedzie do kolejnego magika i zobaczymy co będzie.

Tomasz

Opel Astra II kombi w dieslu - czy warto?