Opel Astra II kombi w dieslu - czy warto?

Data: 2009-09-02 10:20:12
Autor: Wooyek
Opel Astra II kombi w dieslu - czy warto?
zastanawiam się nad zakupem Opla Astry II kombi
silnik będzie chyba diesel, choć są też benzyniaki

czy warto?
czego najuważniej szukać przed zakupem? jakie wady ukryte?
jak z awaryjnością?

Nie mam tego auta, ale jeszcze miesiąc temu miałem takie kupić, więc zrobiłem rozeznanie najlepiej jak się dało. Oto wnioski:

- karoseria ocynkowana - jak rdzewieje, to znaczy że dupiato naprawiony.
- diesle - najpewniejszy 1.7 TD (Isuzu) - 75 KM, ale podobno na autostradach nawet daje radę i nie jest przy tym mega głośny. Jest przy tym zdecydowanie najbardziej bezawaryjny, a znajomemu pali 4-5 l. 1.7 CDTI ma niewiele więcej mocy i common-raila - cichszy, ale bardziej ryzykowny. 2.0 raczej bez sensu - też podobno się psuje.
- dobry dostęp do części, dość niskie ceny.
- wytrzymałe zawieszenie, daje radę na polskich drogach.
- raczej takie sobie prowadzenie - poprawne, ale zupełnie bez polotu.

Ogólnie to bardzo dobry wybór z rozsądku - pod względem bezawaryjności i kosztów utrzymania być może nawet najlepszy z kompaktów. Szkoda tylko, że to auto jest totalnie odarte z charakteru. Jak potrzebujesz auta do transportu z punktu A do B, to z dieslem 1.7 Isuzu będzie to super wybór.

Tak przynajmniej wynika z wszelkich doświadczeń zebranych w internecie i wśród znajomych samochodziarzy ;)

Data: 2009-09-02 11:58:44
Autor: ..Aldi..
Opel Astra II kombi w dieslu - czy warto?
wielkie dzięki za info, fajny przegląd :)

Opel Astra II kombi w dieslu - czy warto?