Opel Astra III silnik Z16XEP - wam też szarpie przy wciskaniu i puszczaniu gazu?

Data: 2010-09-16 08:29:13
Autor: dudley
Opel Astra III silnik Z16XEP - wam też szarpie przy wciskaniu i puszczaniu gazu?
BagMan wygenerował w news:i6r42u$d0i$1news.net.icm.edu.pl taki oto ciąg
znaków:
Chciałem się skonsultować z posiadaczem tego samego silnika czy przypadkiem ten typ tak po prostu ma czy też mam jechać do serwisu na regulację?
pozdrawiam
BagMan

Ja co prawda mam Z16XER ale objawy identyczne od nowości (obecnie ~19kkm przebiegu), więc jest szansa, że TTTM. Po prostu trzeba się przestawić na płynne używanie pedału gazu, a nie zerojedynkowe ;)
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobeżowa astra III

Opel Astra III silnik Z16XEP - wam też szarpie przy wciskaniu i puszczaniu gazu?