Data: 2010-11-27 15:14:50 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Opel Astra: zablokowana kierownica | |
Użytkownik "Artur Stachura" <koot@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:slrnif24bf.3b4.kootlocalhost.localdomain... Witam Szanownych Grupowiczów, ale chwyciłeś kierownice, naciągnąłeś ją ruchem zgodnym do wychylenia kół i wtedy próbowałeś przekręcić kluczyk, prawda, a nie tylko wsadziłeś kluczyk i na siłe próbowałeś nim kręcić z napiętą przez koła kierownicą? :P -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka |
|
Data: 2010-11-27 14:27:26 | |
Autor: Artur Stachura | |
Opel Astra: zablokowana kierownica | |
On Sat, 27 Nov 2010 15:14:50 +0100, Kuba (aka cita) <yes.or.no@wp.pl> wrote:
No właśnie... nie naciągnąłem. :-( Przekręciłem kluczyk i próbowałem kręcić kierownicą. Zablokowała się. Jak zablokowała się kierownica, cofnąłem kluczyk i potem już też się blokował. Mam złe przeczucia... -- Artur Stachura |
|
Data: 2010-11-27 15:35:32 | |
Autor: spammtrapp | |
Opel Astra: zablokowana kierownica | |
W dniu 2010-11-27 15:27, Artur Stachura pisze:
No właśnie... nie naciągnąłem. :-( To TERAZ wsadz kluczyk do stacyjki, pociagnij kierownice i przekrec kluczyk. |
|
Data: 2010-11-27 14:47:03 | |
Autor: Artur Stachura | |
Opel Astra: zablokowana kierownica | |
On Sat, 27 Nov 2010 15:35:32 +0100, spammtrapp <gdzieswnecie@wp.pl> wrote:
W dniu 2010-11-27 15:27, Artur Stachura pisze: Udało się! Ufff... Serdeczne dzięki! -- Artur Stachura |
|
Data: 2010-11-27 15:41:05 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Opel Astra: zablokowana kierownica | |
Użytkownik "Artur Stachura" <koot@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:slrnif25ac.3b4.kootlocalhost.localdomain...
to zostaw przeczucia, wsiądz do samochodu, najpierw naciągnij kierownice - będzie wyczuwalny mały luz na blokadzie. Przekręcaj kluczyk dopiero jak klierownica nie bedzie opierać sie na blokadzie. ps. widzialeś kiedyś jakiś kołowrotek z blokadą? Zeby go zwolnić, najpierw musisz naciągnąc kołowrotek, zeby nie obciągać blokady, później zwalniac blokade. ps2. z tego samego powodu powinno sie pamiętać o tym, zeby posiadając automatyczną skrzynie biegów i zostawiając samochód na połychyłm terenie (a wystarczy zwykły krawężnik) na "P" najpierw zaciągnąć ręczny hamulc i "oprzeć" na nim samochód, a później dopiero wbijać "P" i puścić hamulec nożny. Ułatwi to "wybicie" z P bez używania siły i chociaż skrzynie zwykle są na to odborne, to zawsze jest gdzieś granica, kiedy coś sie zepsuje, urwie, naciągnie itp. .... a mało kto o tym w ogole kiedykowiek pomysłał. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka |
|
Data: 2010-11-27 15:06:31 | |
Autor: Artur Stachura | |
Opel Astra: zablokowana kierownica | |
On Sat, 27 Nov 2010 15:41:05 +0100, Kuba (aka cita) <yes.or.no@wp.pl> wrote:
Udało się! Dzięki za szybką pomoc i dokładne objaśnienia. Trochę spanikowałem, bo to nie moje auto... Pozdrawiam serdecznie! -- Artur Stachura |
|