Opel ComboC - sprzêg³o - sugestie??`

Data: 2009-07-22 16:03:02
Autor: kml
Opel ComboC - sprzêg³o - sugestie??`

U¿ytkownik "Luke" <gingerbeardWYTNIJTO@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:0560.00000093.4a670f21newsgate.onet.pl...
Witam.
Mam problem z Oplem Combo C 1,4 benzyna 2008r 60000km.
Rano praktycznie nie dzia³a sprzêg³o, mimo wci¶niêtego do oporu sprzêg³a
samochód siê toczy. Jak silnik siê nagrzeje to problem znika.
ASO mmcars w Katowicach stwierdzi³o ¿e to zu¿yte sprzêg³o i jako czê¶æ ¶cierna
nie podlega gwarancji - stwierdzili to po 2 godzinach od czasu oddania samochodu
na przegl±d przy 60000km bez wyjmowania skrzyni. Sprzêg³o nie podlega gwarancji...
Jako¶ mi siê nie chce wierzyæ w zu¿yte sprzêg³o - fakt, faktem ze samochód robi
jakie¶ 6tys km/mies, ale przebieg to dopiero 60tys km i nie je¿d¿ê z gwa³townym
ruszaniem spod ¶wiate³, nie je¿d¿ê na pó³sprzêgle...
My¶lê ¿e ASO siê nie chcia³o sprawdziæ.
Macie jakie¶ sugestie?? Szuka³em w archiwum ale nic nie znalaz³em.
Pozdrawiam
£ukasz

Inne aso oraz standardowe pismo do centrali/importera z opisem sytuacji oraz ca³± mas± grzecznego zwymyslania za to, ze na pierwszym monta¿u jest jaki¶ badziew etc. Poszukaj jak wygl±daj± pisma do ubezpieczeczycili co nie chc± p³aciæ i w tym tonie napisz swoje.

kml

Opel ComboC - sprzêg³o - sugestie??`