Opel Corsa Benzyna czy Ford Focus Diesel

Data: 2010-01-16 13:35:14
Autor: =Marcos=
Opel Corsa Benzyna czy Ford Focus Diesel
Chcialem kupic Forda Focusa (Hatchback) tak z 2002 roku Diesla, a wmawiaja mi,
ze Opel Corsa benzyna 1.2 z 2004 bedzie lepsza bo:
-Diesel w Focusie ma "stara turbine" i duzo pali
-Corsa mlodsza a wiec lepsza
-Fordy (w domniemaniu Focusy) sie psuja

Znam 4 osoby z Corsami w wieku 5-12 lat i wszyscy naprawiali w nich więcej niż ja w 16-letnim Peugeocie 106...
Te najnowsze miały problemy z elektryką, takie z serii "trzeba jechać do pięciu mechaników, bo dopiero piąty wie co się dzieje".
--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

Data: 2010-01-16 13:59:45
Autor: radxcell
*=Marcos=* wrote in <news:hisbrm$2fi$1mx1.internetia.pl>:
[...]

no wiesz, ja Fieste przez 12 lat naprawialem 2-3 razy [1], ale wyciaganie z tego
wniosku ze Fordy sa bezawaryjne to mocna nadinterpretacja, a przede wszystkim
nieznajomosc kwantowej teorii zycia [2]

pozdr, rdx

[1] http://miniurl.pl/fiestusia
[2] http://miniurl.pl/kwantowa

Data: 2010-01-16 19:37:10
Autor: =Marcos=
[...]

Nawiązując do Peugeota 106 miałem na myśli, że naprawiałem w nim raczej dużo ;) Zakładałem, że to się rozumie samo przez się. I Corsy były naprawiane mniej więcej tak samo często, podczas gdy zestaw innych aut (Fiesty, Focusy, Yarisy) rzadziej.

--
Marcos [Marek Ślusarczyk]
Biały Peugeot 106, 1.0, 1994, LPG

Opel Corsa Benzyna czy Ford Focus Diesel