Opel Corsa Benzyna czy Ford Focus Diesel

Data: 2010-01-16 13:51:23
Autor: Agent
Opel Corsa Benzyna czy Ford Focus Diesel

Użytkownik "MW" <azmk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:his0t3$2jr$1inews.gazeta.pl...
Chcialem kupic Forda Focusa (Hatchback) tak z 2002 roku Diesla, a wmawiaja mi,
ze Opel Corsa benzyna 1.2 z 2004 bedzie lepsza bo:
-Diesel w Focusie ma "stara turbine" i duzo pali
-Corsa mlodsza a wiec lepsza
-Fordy (w domniemaniu Focusy) sie psuja

Jechałem corsą d z tym silnikiem 1.2 80 KM i byłem zaskoczony jak to auto marnie przyspiesza. Mam wrażenie że Fabia 1,4 60 KM idzie znacznie lepiej.

Opel Corsa Benzyna czy Ford Focus Diesel