Opel Corsa zestaw naprawczy skrzyni biegów

Data: 2011-06-20 14:57:51
Autor: Marek
Opel Corsa zestaw naprawczy skrzyni biegów
Kupiłem zestaw naprawczy do Opla Corsy C rocznik 2000 Między wybierakiem wychodzącym ze skrzyni biegów a koziołkiem zmiany biegów jest to taka biała kostka plastikowa z dwoma bolcami samo zabezpieczającymi. Jednak w samochodzie zamontowany jest jeden bolec samo zabezpieczający kostkę plastikową z wybierakiem skrzyni biegów. Natomiast łączenie koziołka zmiany biegów z tą kostką jest na stałe połączone bolcem rozklepanym z obu stron. Moje pytanie, czy pasuje bolec samo zabezpieczający (taki sam jak ten zabezpieczający kostkę plastikową z wybierakiem skrzyni biegów) w miejsce wymontowanego bolca na stałe jeśli bym go wyszlifował i wyjął.

Pozdrawiam

Marek

Opel Corsa zestaw naprawczy skrzyni biegów