[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....

Data: 2011-10-10 09:29:10
Autor: Clawfinger
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem, to polecam ....
http://otomoto.pl/C20719947.html

Sorki za spamik

Pozdrówka

    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki
         Kolor czarny
     Jeszcze bez naklejki
============================

Data: 2011-10-10 09:31:17
Autor: mz
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
to taki żart ??

Data: 2011-10-10 09:36:46
Autor: Clawfinger
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
W dniu 10.10.2011 09:31, mz pisze:
to taki żart ??
A może konkretniej, co uważasz za żart ??

    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki
         Kolor czarny
     Jeszcze bez naklejki
============================

Data: 2011-10-10 10:20:59
Autor: Bartek
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
U¿ytkownik "Clawfinger" <clawfinger@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e929ec6$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
Je¶li kto¶ jest zainteresowany kupnem, to polecam ....

wiem, ¿e chce¿ sprzedaæ:) ale.... jak ci siê  tym autem jezdzilo?

mia³em okazjê przetestowaæ insignie tak±, z tym ¿e 2.0 diesla. niemal now±.

auto ³adne, ale..... moim zdaniem tandeta w ¶rodku ¿e szkoda gadaæ.
daremne, ju¿ trzescz±ce plastiki,
skóra? to chyba imitacja - to na boczkach siedzen, i na boczkach drzwi.... tragedia.
160 koni z tego 2.0 daje radê, ale s±dzi³em ¿e bêdzie mia³o wiêkszego kopa.
wygoda na prawym fotelu - kiepsko. pod³okietnika brak, sae fotele jako¶ takie ¶rednie,
system audio - radio odbiera tragicznie. obs³uga te¿ jako¶ taka ¶redniawa.
czujniki parkowania - widzia³em ich neiwiele  w akcji ale np w e60 dzia³aj± 10 razy lepiej.

z zalet,
fajny bagaznik, zawieszenie [chocia¿ w kombiku trochê bardziej stuka ty³, [naturalnie, nie ¿e stuka bo ma wady] ni¿ w sedanie]
fajnie rozwi±zany tempomat, na kierownicy [w moich aurtach rozwi±zany na kolumnie kierowniczej], zato w dzia³aniu jako¶ lepiej chyba siê sprawdza w moim aucie.
podoba mi siê dodatek w postaci przetwornicy i gniazdka 220 wypriowadzonego do ty³u.

ale za jako¶c wykonania, za ten plastik, za to ¿e pewne elementy siêruszaj±, itp... ogromny minus. spodziewa³em siê czego¶ wiêcej...

jakie s± twoje przemy¶lenia, bo jednak zrobi³e¶ tym autem trochê wiêcej ni¿ ja [jakie¶ 1000 km, z czgo po³owe ponad kombikiem 2.0 i nieco mniej automatem 1.9].

--
Pozdrawiam, Bartek
Lybra 2.4 JTD

Data: 2011-10-10 10:27:28
Autor: Myjk
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
Mon, 10 Oct 2011 10:20:59 +0200, Bartek
miałem okazję przetestować insignie taką, z tym że 2.0 diesla. niemal nową.

Ja także testowałem 2.0 D z A/T. Naleciane miała 1500km, jeździłem nią
tydzień czasu, czyli przejechalem całe 800 km. Cieszyłem się tylko z tego
automatu, bo nie musiałem machać lewą nogą i prawą ręką w korkach. Poza tym
chętnie wróciłem do mojej M6. ;)

auto ładne, ale..... moim zdaniem tandeta w środku że szkoda gadać.

Mnie się stylizacja środka podoba, to przepaść jeśli porównywać poprzednią
generację (tj. Vectrę), ale na tym zalety się kończą -- bo w środku jest
jak w czołgu, bardzo mało miejsca i kompletny brak widoczności.

daremne, już trzesczące plastiki,

To prawda, auto nówka a deska trzeszczała przeraźliwie.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-10-10 11:15:37
Autor: Bartek
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
U¿ytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:f7g9j4rsyy4i$.dlgmyjk.org...
auto ³adne, ale..... moim zdaniem tandeta w ¶rodku ¿e szkoda gadaæ.

Mnie siê stylizacja ¶rodka podoba, to przepa¶æ je¶li porównywaæ poprzedni±
generacjê (tj. Vectrê), ale na tym zalety siê koñcz± -- bo w ¶rodku jest
jak w czo³gu, bardzo ma³o miejsca i kompletny brak widoczno¶ci.

stylizacja - mnie te¿ siê podoba. trochê te plaskie przyciski radia mnie przy prze³±czaniu wkurza³y, ale stylizacyjnie auto fajnie zrobione.
co do reszty.... zgoda:)

Powiem tak, auto fajne, ale liczy³em na wiêcej.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2011-10-10 10:37:27
Autor: Clawfinger
W dniu 10.10.2011 10:20, Bartek pisze:
Użytkownik "Clawfinger"<clawfinger@wp.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem, to polecam ....

wiem, że chceż sprzedać:) ale.... jak ci siÄ™  tym autem jezdzilo?

[...]

160 koni z tego 2.0 daje radę, ale sądziłem że będzie miało większego kopa.
wygoda na prawym fotelu - kiepsko. podłokietnika brak, sae fotele jakoś
takie średnie,
system audio - radio odbiera tragicznie. obsługa też jakoś taka średniawa.
czujniki parkowania - widziaÅ‚em ich neiwiele  w akcji ale np w e60 dziaÅ‚ajÄ…
10 razy lepiej.

z zalet,
fajny bagaznik, zawieszenie [chociaż w kombiku trochę bardziej stuka tył,
[naturalnie, nie że stuka bo ma wady] niż w sedanie]
fajnie rozwiÄ…zany tempomat, na kierownicy [w moich aurtach rozwiÄ…zany na
kolumnie kierowniczej], zato w działaniu jakoś lepiej chyba się sprawdza w
moim aucie.
podoba mi siÄ™ dodatek w postaci przetwornicy i gniazdka 220 wypriowadzonego
do tyłu.

ale za jakośc wykonania, za ten plastik, za to że pewne elementy sięruszają,
itp... ogromny minus. spodziewałem się czegoś więcej...

jakie są twoje przemyślenia, bo jednak zrobiłeś tym autem trochę więcej niż
ja [jakieś 1000 km, z czgo połowe ponad kombikiem 2.0 i nieco mniej
automatem 1.9].

Przystępując do rozważań nad jakością wykończenia trzeba wziąć pod uwagę, że to tylko Opel :-) Faktem jest, że plastiki trochę skrzypiały, ale po to jest gwarancja, żeby to wyeliminować. Ja z tego auta jestem bardzo zadowolony. Spełniło moje oczekiwania, czyli duży bagażnik, dużo miejsca z przodu, fajny silnik spokojnie dający radę nawet z dużym obciążeniem pasażerami i ładunkiem, kilka fajnych patentów typu elektryczna klapa bagażnika, elektryczny hamulec ręczny. Przez te dwa lata w zasadzie poza kilkoma drobiazgami auto było bezawaryjne i bezobsługowe :-)
Co do tempomatu, to obsługa z koła kierownicy bardzo mi odpowiada. Fotele jak dla mnie wygodne z pełną możliwością regulacji, podłokietnik jest. Nie jestem fanem skóry, więc to co tu dali dla mnie jest ok.
Może ja jestem jakiś dziwny, mało wymagający, ale dla mnie to auto jest ogólnie OK :-)

Pozdro

    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki
         Kolor czarny
     Jeszcze bez naklejki
============================

Data: 2011-10-10 11:25:46
Autor: Bartek
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
U¿ytkownik "Clawfinger" <clawfinger@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e92aec7$0$3498$65785112news.neostrada.pl...

Przystêpuj±c do rozwa¿añ nad jako¶ci± wykoñczenia trzeba wzi±æ pod uwagê, ¿e to tylko Opel :-) Faktem jest, ¿e plastiki trochê skrzypia³y, ale po to jest gwarancja, ¿eby to wyeliminowaæ.

nie wiem czy siê da. poprostu tak to wszystko jest zrobione, ¿e prêdzej czy pozniej sie odezwie. No i sama jako¶æ tego plastiku, te listwy.... hmm....

 Ja z tego auta jestem bardzo zadowolony. Spe³ni³o moje oczekiwania,

Wiem. nie negujê tego, bo auto nie jest z³e, i opel zrobi³ ogromny przeskok wzglêdem poprzednich aut.
jednak bior±c pod uwagê ¿e to auto stosunkowo nowe [generacyjnie], i pieni±dze jakie za nie trzeba wyk³adaæ, jako¶ tak liczy³em na wiêcej.
mo¿e nie powinienem. przesiada³em siê z lybry i AR 147, i jako¶ tak...

 czyli du¿y baga¿nik, du¿o
miejsca z przodu,

z przodu ale tylko miejsce do przodu/ty³u. jako¶ na boki mnie to auto trochê przyt³acza³o.

kilka fajnych patentów typu elektryczna klapa baga¿nika, elektryczny hamulec rêczny.

klapa bardzo OK, do hamulca jako¶ musia³ bym siê przyzwyczajiæ.
niby fajny ale.... ciê¿ko siê z klasycznych rozwi±zañ czasem przenie¶æ na nowe;)

Fotele jak dla mnie wygodne z pe³n± mo¿liwo¶ci± regulacji, pod³okietnik jest.

ale jakoby go nieby³o, o ile dla kierowcy jescze jako tako, to pasa¿er niema z niego wielkiej rado¶ci.

 Nie jestem fanem skóry, wiêc to co tu dali dla mnie jest ok.

ja te¿ nie jestem. ale jak ju¿ dali, to....;)

Mo¿e ja jestem jaki¶ dziwny, ma³o wymagaj±cy, ale dla mnie to auto jest ogólnie OK :-)

Nie jeste¶ dziwny, i ma³o wymagaj±cy.
to sympatyczne auto. jednak oczekiwa³erm od auta tej klasy, o takim wygl±dzie, czego¶ wiêcej;)
Nie negujê go, nie czuj siê jako¶  urazony moim postem. akurat tak na obecn± chwilê mam takie my¶li a ty napisa³e¶ i siê nimi dziele.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2011-10-10 15:13:51
Autor: kamil/Endurorider.pl
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
Użytkownik "Clawfinger" <clawfinger@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e92aec7$0$3498$65785112news.neostrada.pl...

 (...)kilka fajnych patentów typu (...), elektryczny hamulec rÄ™czny.

W czym on jest lepszy on ręcznego na linkę?

kml

Data: 2011-10-10 16:17:53
Autor: AL
W dniu 2011-10-10 15:13, kamil/Endurorider.pl pisze:
Użytkownik "Clawfinger" <clawfinger@wp.pl> napisał w wiadomości

(...)kilka fajnych patentów typu (...), elektryczny hamulec ręczny.

W czym on jest lepszy on ręcznego na linkę?

np. pod gorke 'trzyma sam' (i sam puszcza jak nacisniesz pedal gazu)

ale to kwestia przyzwyczajenia

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-10 16:33:11
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości news:j6uuqe$e8k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli idealne rozwiązanie dla osób, które nie ogarniają jazdy samochodem do końca ;)

kml

Data: 2011-10-11 10:51:46
Autor: AL
W dniu 2011-10-10 16:33, kamil/Endurorider.pl pisze:

[...]

obawiam sie, ze ten 'wynalazek' bedzie coraz czesciej goscil w autach cywilnych i nic na to nie poradzisz

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-12 11:13:47
Autor: LEPEK
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
W dniu 2011-10-10 16:33, kamil/Endurorider.pl pisze:

Czyli idealne rozwiązanie dla osób, które nie ogarniają jazdy samochodem
do końca ;)

Oczywiście, że można było pozostać przy regulowaniu np. kąta wyprzedzenia zapłonu ręcznie z manetki, jak 100 lat temu, ale po to jest postęp, aby ułatwiał życie :)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-10-12 20:53:52
Autor: ArekM
[...]

Tak jak ESP, elektryczne szyby, bluetooth, sterowanie radiem z kierownicy, tempomat, czujniki czy kamera parkowania itd, itd... ;)

--
PozdrawiAM!
E90

Data: 2011-10-13 10:40:34
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "ArekM" <arkadiusz_matuszak@jakismail.com> napisał w wiadomości news:j74nn0$hsn$1inews.gazeta.pl...

[...]

Z tym się akurat nie zgadzam :) To co wymieniłeś naprawdę się przydaje a hamulec ręczny to dla mnie taka konstrukcja, która powinna być czysto "mechaniczna" żebym wiedział, że zawsze zadziała. W Galaxy podobnież nie można go "zaciągnąć" w czasie jazdy co jest lekko dziwne jak dla mnie :)

kml

Data: 2011-10-13 12:19:56
Autor: ArekM
[...]

No jak ...

Przeciez ESP jest dla ludzi słabo ogarniających prowadzenie auta - "miszczowie" kierownicy od razu to wyłączają.

Czujniki parkowania rownież przydają sie tym, co maja problem z ocenianiem odległosci - czyli "slabo ogarniaja" samochód.

Bluetooth, radio z kierownicy - przeciez twardziele mają podzielną uwage i nie musza skupiac sie tylko na tym, co za oknami auta :) Cała reszta za słabo "ogarnia" auto ;)

--
Pzdr!
E90

Data: 2011-10-13 12:36:45
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "ArekM" <arkadiusz_matuszak@jakismail.com> napisał w wiadomości news:j76e04$6hj$1inews.gazeta.pl...

No jak ...

Przeciez ESP jest dla ludzi słabo ogarniających prowadzenie auta - "miszczowie" kierownicy od razu to wyłączają.

O ile w ogóle mają taką możliwość w samochodzie. Poza tym osoby, które od początku mają ESP miewają problemy w czasie jego wyłączenia.

Czujniki parkowania rownież przydają sie tym, co maja problem z ocenianiem odległosci - czyli "slabo ogarniaja" samochód.

I to nie jest prawda? Czujniki są fajne, ale żyć sie bez nich nie da? Da się tyle, że trzeba więcej uwagi poświęcać na parkowanie.

Bluetooth, radio z kierownicy - przeciez twardziele mają podzielną uwage i nie musza skupiac sie tylko na tym, co za oknami auta :) Cała reszta za słabo "ogarnia" auto ;)

Teraz to chrzanisz :) Czym innym jest operowanie manualną skrzynią biegów + ręczny najczęściej przy zatrzymaniu niż gmeranie w czasie jazdy w radiu.

kml

Data: 2011-10-14 19:24:39
Autor: R2r
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
W dniu 2011-10-13 12:36, kamil/Endurorider.pl pisze:
Teraz to chrzanisz :)

Ale pamiętasz jeszcze, że to Ty zacząłeś? :D

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-10-14 20:27:17
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "R2r" <bezspamux@arvox.pl> napisał w wiadomości news:4e987057news.home.net.pl...
W dniu 2011-10-13 12:36, kamil/Endurorider.pl pisze:
Teraz to chrzanisz :)

Ale pamiętasz jeszcze, że to Ty zacząłeś? :D

OczywiÅ›cie, ale zakÅ‚adam  że Ty pamiÄ™tasz iż mówiÅ‚em o jednym rozwiÄ…zaniu, które nie budzi mojego entuzjazmu a nie o wszystkim co jest "elektryczne" w samochodzie :)

kml

Data: 2011-10-14 20:30:58
Autor: R2r
W dniu 2011-10-14 20:27, kamil/Endurorider.pl pisze:

Użytkownik "R2r" <bezspamux@arvox.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2011-10-13 12:36, kamil/Endurorider.pl pisze:
Teraz to chrzanisz :)

Ale pamiętasz jeszcze, że to Ty zacząłeś? :D

Oczywiście, ale zakładam że Ty pamiętasz iż mówiłem o jednym
rozwiązaniu, które nie budzi mojego entuzjazmu a nie o wszystkim co jest
"elektryczne" w samochodzie :)

Używasz tego rozwiązania?

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-10-14 20:39:05
Autor: kamil/Endurorider.pl
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
Użytkownik "R2r" <bezspamux@arvox.pl> napisał w wiadomości news:4e987fe1$1news.home.net.pl...
Używasz tego rozwiązania?

Nie, natomiast odbyÅ‚em soczystÄ… dyskusjÄ™ na temat tego rozwiÄ…zania które przez ponad 2 lata miaÅ‚ mój znajomy w samochodzie i stÄ…d wiem, że nie można "zaciÄ…gnąć" rÄ™cznego w czasie jazdy w fordzie galaxy co dla  mnie podważa sens tego patentu, ponieważ w przypadku awarii elektryki etc. co daje elektryczny rÄ™czny? Klasyczna wersja na linkÄ™ zadziaÅ‚a zawsze i jak dla mnie to jest jej główna przewaga analogowej technologii.

kml

Data: 2011-10-14 21:26:29
Autor: R2r
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
W dniu 2011-10-14 20:39, kamil/Endurorider.pl pisze:
Nie,
Tak myślałem. :-)

natomiast odbyłem soczystą dyskusję na temat tego rozwiązania które
przez ponad 2 lata miał mój znajomy w samochodzie i stąd wiem, że nie
można "zaciągnąć" ręcznego w czasie jazdy w fordzie galaxy
Czy na pewno nie można? Bo moje doświadczenia z elektrycznie sterowanym ręcznym w Lagunie nie potwierdzają tego co piszesz. Hamulec ręczny działa również podczas jazdy z tym, że nie zablokuje się jak podczas postoju ale reaguje natychmiast na puszczenie.
Ale może konstruktorzy Forda inaczej zrealizowali to urządzenie, choć byłoby to o tyle dziwne, że hamulec ręczny powinien móc pełnić funkcję awaryjnego w przypadku, gdy hamulec zasadniczy ulega awarii.
W każdym razie twoje sformułowanie, że jest to "idealne rozwiązanie dla osób, które nie ogarniają jazdy samochodem do końca" przypomina mi podobne odzywki kilka lat temu na temat czujników cofania, że to niby dla tych co nie potrafią parkować. Otóż jest to takie samo - jak to raczyłeś nazwać - pierniczenie. Wynalazek ten - obecnie coraz bardziej powszechny - okazał się po prostu ułatwieniem. I podobnie jest z hamulcem ręcznym, elektrycznie sterowanymi szybami, kartą wolne ręce (czy innymi systemami keyless) itd. Zapewniam Cię, że potrafię używać klasycznego hamulca ręcznego :-) tym niemniej ten elektroniczny jest według mnie wygodny i nie mam nic przeciwko niemu. W Lagunie II nie podobało mi się tylko miejsce umieszczenia wyłącznika. Na szczęście w III wrócił on już na tunel środkowy.

podważa sens tego patentu, ponieważ w przypadku awarii elektryki etc. co
daje elektryczny ręczny?
Klasyczna wersja na linkę zadziała zawsze i jak
dla mnie to jest jej główna przewaga analogowej technologii.
Linki też potrafią pękać, zamarzać czy zacierać się. I wtedy mimo braku awarii elektryki hamulec Ci nie zadziała...
Dodatkowo w Lagunie na ten przykład po zaciągnięciu na postoju (nie zapomnisz o zaciągnięciu, gdyż uruchamia się automatycznie po wyłączeniu silnika) system czuwa jeszcze przez kilka godzin i w przypadku wykrycia ruchu samochodu (np. gdy zacznie się staczać z górki) dociąga go, więc nie ma niebezpieczeństwa zbyt słabego zaciągnięcia. Tego mechaniczny system nie daje.
Tak więc - wbrew Twojej opinii - nie jest to rozwiązanie dla nieogarniających klasycznego hamulca ręcznego (bo i co w nim niby jest do ogarnięcia), lecz inne rozwiązanie mające - jak każde - swoje plusy i minusy, przy czym te minusy są (piszę na podstawie własnych doświadczeń) nieco wątpliwe.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-10-15 08:29:46
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "R2r" <bezspamux@arvox.pl> napisał w wiadomości news:4e988ce5news.home.net.pl...

[...]

Tak twierdził właściciel.

[...]

Czujniki parkowania są dla tych co nie potrafią parkować tak samo jak systemy parkujące samochód - możesz się zapierać ile chcesz, ale taka jest geneza ich powstania :) Owszem, fajne te czujniki i sporo pomagają zwłaszcza w czasach kiedy mocno pochylone szyby tylne stały się standardem, ale bez nich da się żyć. Nie widzialem takich czujników na naczepie od zestawu a jakoś parkują :)

[...]

Wszystko piÄ™knie tylko, że ani szyby ani keylessy nie majÄ… umożliwić zatrzymania samochodu w sytuacji awaryjnej. Ja caÅ‚y czas jestem okrutnie ciekawy  czy rÄ™czny elektryczny zadziaÅ‚a kiedy w samochodzie nastÄ…pi awaria ukÅ‚adu elektrycznego ale taka, że prÄ…d siÄ™ skoÅ„czy totalnie. W czasach kiedy samochody majÄ… nasrane elektroniki do bólu taka teoria spiskowa ma dobre pole do rozwoju.

[...]

Owszem, ale jeżeli ktoś używa ręcznego regularnie (tak jak powinno się robić) to wyłapie, że coś jest nie tak zanim nastąpi jego zgon.

[...]

Wyczuwa jeżeli wszystko działa ;P W passacie też jest ręczny elektryk, który się sam zaciąga bez wzgledu na wszystko i ciekawi mnie kwestia przymarzania klocków do tarcz w zimę - ot taki ficzer, który "ułatwia" życie ;) Wczoraj mi powiedzieli, że żeby go "puścić" (bo przyciskiem nie można zwolnić) trzeba lekko przegazować samochód w czasie ruszania. Nie wiem czy to prawda, ale konieczność ruszania sposobem "na emeryta" mnie rozwaliła :D

[...]

Ja jednak uważam, że jest ;) Jest ogromna rzesza posiadaczy dokumentu zwanego prawem jazdy, którzy mają problemy ze sprawnym ruszeniem ze świateł. Jeżeli dodamy do tego pod górkę + konieczność operowania jeszcze jedną wajchą okazuje się, że problem robi się poważny.

Szeroko pojęta elektryka jest fajna, ale do mnie elektryczny ręczny nie przemawia - po prostu :)

kml

Data: 2011-10-15 09:19:54
Autor: Grejon
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
W dniu 2011-10-15 08:29, kamil/Endurorider.pl pisze:

Czujniki parkowania s± dla tych co nie potrafi± parkowaæ tak samo jak
systemy parkuj±ce samochód - mo¿esz siê zapieraæ ile chcesz, ale taka
jest geneza ich powstania :)

Tak jak automatyczna skrzynia jest dla tych, którzy nie ogarniaj± rêcznej i sprzêg³a, a rozrusznik dla tych, którym sie korb± nie chce krêciæ.

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-10-15 10:27:07
Autor: R2r
W dniu 2011-10-15 09:19, Grejon pisze:
[...]

Tak jak automatyczna skrzynia jest dla tych, którzy nie ogarniają
ręcznej i sprzęgła, a rozrusznik dla tych, którym sie korbą nie chce
kręcić.

O! W rzeczy samej! I na tym pięknym przykładzie możemy zakończyć tę jałową dyskusję. :-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-10-15 15:22:55
Autor: kamil/Endurorider.pl
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....

U¿ytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci

Tak jak automatyczna skrzynia jest dla tych, którzy nie ogarniaj± rêcznej i sprzêg³a, a rozrusznik dla tych, którym sie korb± nie chce krêciæ.

Oczywi¶cie, ¿e automatyczna skrzynia powsta³a w g³ównej mierze dla takiego odbiorcy. Przyk³ad z rozrusznikiem dobry tyle, ¿e nie do koñca pasuje do nurtu, który jest omawiany.

kml

Data: 2011-10-15 11:25:47
Autor: R2r
[...]

Kilku takich spotkałem, którzy byli przekonani, ze reflektorów ksenonowych w ich samochodach się nie da regulować i nie mogą one świecić za wysoko, bo przeczytali, że te światła "same się ustawiają". :-)

[...]

jest geneza ich powstania :) Owszem, fajne te czujniki i sporo pomagajÄ…
zwłaszcza w czasach kiedy mocno pochylone szyby tylne stały się
standardem, ale bez nich da się żyć. Nie widzialem takich czujników na
naczepie od zestawu a jakoÅ› parkujÄ… :)

A elektrony widziałeś?

Wszystko pięknie tylko, że ani szyby ani keylessy nie mają umożliwić
zatrzymania samochodu w sytuacji awaryjnej.
Jak Ci się w trakcie silnej ulewy nagle same pootwierają szyby podczas jazdy to może być bardzo niebezpiecznie. :-)
A poduszek powietrznych to się nie boisz? To są ładunki wybuchowe umieszczone dookoła Ciebie i w dodatku sterowane zawodną elektroniką.

Ja cały czas jestem okrutnie
ciekawy czy ręczny elektryczny zadziała kiedy w samochodzie nastąpi
awaria układu elektrycznego ale taka, że prąd się skończy totalnie. W
czasach kiedy samochody mają nasrane elektroniki do bólu taka teoria
spiskowa ma dobre pole do rozwoju.
Totalna awaria zasilania i układu hamulcowego zasadniczego jednocześnie? I co jeszcze? Trzęsienie ziemi wraz z tsunami i oczywiście spadający fortepian? :-)
Fobii nie da się zwalczyć logicznymi argumentami.
Jeśli boisz się elektroniki to jej nie używaj. Tylko wmawianie, że ci, którzy jej używają to głąby czyni Cię śmiesznym.

[...]

Nieuzasadniony optymizm. Śmiem twierdzić, że większość użytkowników nie wyczuje. A elektroniczny, gdy coś przestaje działać jak należy - sygnalizuje to wyraźnie komunikatem o konieczności sprawdzenia układu. :->

Wyczuwa jeżeli wszystko działa ;P
Jeżeli coś nie działa to j.w. A w mechanicznym jak coś nie działa, to działa? :-)

W passacie też jest ręczny elektryk,
który się sam zaciąga bez wzgledu na wszystko i ciekawi mnie kwestia
przymarzania klocków do tarcz w zimę - ot taki ficzer, który "ułatwia"
życie ;)
W VW?! Pięć lat użytkowania w (cieszącym się dość złą obiegową opinią zwłaszcza jeśli chodzi o elektronikę) Renault i nie stwierdzono problemu. Zimą, latem czy kiedykolwiek. :-)

Wczoraj mi powiedzieli, że żeby go "puścić" (bo przyciskiem nie
można zwolnić) trzeba lekko przegazować samochód w czasie ruszania. Nie
wiem czy to prawda
No właśnie: słuchasz opowiadań tych, którzy nie ogarniają tej nowości (być może po prostu nie przeczytali instrukcji obsługi) i na tej podstawie opowiadasz bzdury.

[...]

Ja jednak uważam, że jest ;)
No dobrze. Skoro poprawia Ci to samopoczucie... :-)
Jak dla mnie EOD.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-10-15 15:33:11
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "R2r" <bezspamux@arvox.pl> napisał w wiadomości news:4e99519a$1news.home.net.pl...

Kilku takich spotkałem, którzy byli przekonani, ze reflektorów ksenonowych w ich samochodach się nie da regulować i nie mogą one świecić za wysoko, bo przeczytali, że te światła "same się ustawiają". :-)

Fajno :)

[...]

A czujniki parkowania na naczepie widziałeś?

[...]

Mokro bym powiedział :) Do tej pory znam przypadki kiedy szyby przestały się w ogóle otwierać, ale wierzę że mogą sie również same otworzyć.

A poduszek powietrznych to się nie boisz? To są ładunki wybuchowe umieszczone dookoła Ciebie i w dodatku sterowane zawodną elektroniką.

Boje i dlatego zapinam pasy postępując zgodnie z instrukcją obsługi samochodu wyposażonego w poduchy.

Totalna awaria zasilania i układu hamulcowego zasadniczego jednocześnie? I co jeszcze? Trzęsienie ziemi wraz z tsunami i oczywiście spadający fortepian? :-)

Znam osobę, która miał totalną awarię układu hamulcowe bo zostały zniszczone (przecięte bodajże przez kamień) przewody dwóch obwodód. Został tylko ręczny mechaniczny.

Fobii nie da się zwalczyć logicznymi argumentami.
Jeśli boisz się elektroniki to jej nie używaj. Tylko wmawianie, że ci, którzy jej używają to głąby czyni Cię śmiesznym.

Poproszę cytat gdzie nazwałem osoby używające elektroniki głąbami.

Nieuzasadniony optymizm. Śmiem twierdzić, że większość użytkowników nie wyczuje. A elektroniczny, gdy coś przestaje działać jak należy - sygnalizuje to wyraźnie komunikatem o konieczności sprawdzenia układu. :->

Wywali komunikat w chwili kiedy ręczny przestanie działać jak znam życie no, ale dzieki kolorowej ikonce nie będzie wątpliwości co padło :)

Wyczuwa jeżeli wszystko działa ;P
Jeżeli coś nie działa to j.w. A w mechanicznym jak coś nie działa, to działa? :-)

Według mnie mechanik ma szanse działać dłużej zanim totalnie zdechnie - po prostu jest mniejsze pole do awarii.

[...]

Przymarznięcie "ręcznego" zdarza się w zimę :)

[...]

To napisz jak powinno się go używać. To co opisałem dotyczy passata.

[...]

No coś, jestem nieco rozczarowany, ale skoro EOT ogłosiłeś to nie będę vetował.

kml

Data: 2011-10-18 19:48:10
Autor: jerzu
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
On Thu, 13 Oct 2011 10:40:34 +0200, "kamil/Endurorider.pl"
<flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

W Galaxy podobnie¿ nie mo¿na go "zaci±gn±æ" w czasie jazdy co jest lekko dziwne jak dla mnie :)

Znam takiego Passata, w którym podczas jazdy siê sam "zaci±gn±³". I to
jakie¶ 1000 kilometrów od domu :P

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-10-18 23:29:38
Autor: kamil/Endurorider.pl
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
U¿ytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iter97503sdv2suiieo0tdk1kmpjg352ml4ax.com...
<flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

W Galaxy podobnie¿ nie
mo¿na go "zaci±gn±æ" w czasie jazdy co jest lekko dziwne jak dla mnie :)

Znam takiego Passata, w którym podczas jazdy siê sam "zaci±gn±³". I to
jakie¶ 1000 kilometrów od domu :P

Nie k³am! Fa³Wu siê nie psuje! ;D

kml

Data: 2011-10-19 00:31:54
Autor: Marcin Stankiewicz
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
Dnia Tue, 18 Oct 2011 19:48:10 +0200, jerzu na pl.misc.samochody
napisa³(a):

Znam takiego Passata, w którym podczas jazdy siê sam "zaci±gn±³". I to jakie¶ 1000 kilometrów od domu :P

Bo biedny kierownik nie wiedzia³ co to autohold i jak siê go u¿ywa :)

m.stankiewicz na pomarañczka [ czyli orange ].pl
"Dzwonek budzika: czas do ciebie telefonuje. Gomez de la Serna"

Data: 2011-10-10 14:32:49
Autor: Mirek Ptak
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
Dnia 2011-10-10 10:20,  *Bartek* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

[...]

Nie zauwa¿y³em niczego specjalnego - no jak docisne kolanem tunel ¶rodkowy to da siê co¶ us³yszeæ - normalnie w eksploatacji bez uwag. :)

skóra? to chyba imitacja - to na boczkach siedzen, i na boczkach drzwi....
tragedia.

Mam zwyk³± tapicerkê wiêc nie mam problemu :)

160 koni z tego 2.0 daje radê, ale s±dzi³em ¿e bêdzie mia³o wiêkszego kopa.
wygoda na prawym fotelu - kiepsko. pod³okietnika brak, sae fotele jako¶
takie ¶rednie,

Fotele akurat mi bardzo pasujê - tylko w Astrze G fotele mia³em porównywalne (nieseryjne). Silnik ca³kiem fajny i nieco mniej k³opotliwy przy wypalaniu DPF (krócej i mniej paliwa zu¿ywa na oko). Mocy mi nie brakuje :)

system audio - radio odbiera tragicznie. obs³uga te¿ jako¶ taka ¶redniawa.

Do obs³ugi nie mam uwag, ale rzeczywi¶cie g³o¶niki s± do bani - W Astrze i Vectrze brzmienie by³o znacznie lepsze :(

czujniki parkowania - widzia³em ich neiwiele  w akcji ale np w e60 dzia³aj±
10 razy lepiej.

Znaczy? Piszcz± ci±g³ym na oko³o 20-30 cm od przeszkody, rozpoznaj± cienkie s³upki - czego wiêcej potrzeba?

fajnie rozwi±zany tempomat, na kierownicy [w moich aurtach rozwi±zany na
kolumnie kierowniczej], zato w dzia³aniu jako¶ lepiej chyba siê sprawdza w
moim aucie.

Znaczy co siê lepiej sprawdza? Lepiej trzyma prêdko¶æ :), bo chyba nie napiszesz, ¿e obs³uga jest prostsza :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-10-13 15:36:23
Autor: Bartek
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
U¿ytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j6uolh$4k8$1news.onet.pl...
[...]

spotkamy siê kiedy¶, przewieziesz mnie to powiem ci co mnie boli:)
w takiej z przebiegiem 60000 znacznie wiêcej ju¿ slychaæ, wkurza mnie np docisniecie tunelu - trzaski. dcisniecie deski w okolicy radia - trzaski.. itp itd.
No i ten plastki jaki¶ taki ... festyniarski - [nie poczuj sie obrazony, takie tandetne wrazenie]

skóra? to chyba imitacja - to na boczkach siedzen, i na boczkach drzwi....
tragedia.

Mam zwyk³± tapicerkê wiêc nie mam problemu :)

:)

[...]

wiesz, ja siê z lybry przesiadam, tam s± ca³kiem inne fotele. mo¿e dla tego. jednak wygodniej jedzie mi siê w lybrze.
mocy oczywi¶cie nie brakuje, ale jako¶ tak liczy³em na wiêksze emocje. :) tylko tyle.
skrzynia 6? nie wydaje ci siê ¿e na 1 biegu kopa niema?

system audio - radio odbiera tragicznie. obs³uga te¿ jako¶ taka ¶redniawa.

Do obs³ugi nie mam uwag, ale rzeczywi¶cie g³o¶niki s± do bani - W Astrze i Vectrze brzmienie by³o znacznie lepsze :(

obs³uga w sensie rozmieszczenia klawiszy i ich zaprojektowania, reszta dzia³a ok. brzmienie kiepskie i strasznie gubi radia - w obu autach tak samo.

[...]

wiesz co, jako¶ ciê¿ko nam by³o  im zaufaæ. nuie opiscza³y wcale, nagle po przejechaniuu kilku cm piscza³y ci±gle, i tak jako¶ - zaufania nie wzbudza³y.

no tu znowu takie bezpo¶rednie porownanie do e60 , mo¿e one tam s± jakie¶ wyj±tkowo dobre znowu;)

[...]

nie. obs³uga z kierownicy bardzo fajna. u mnie w lancii dzia³a on jako¶ p³ynniej,
np przy ujmowaniu prêdko¶ci, w insigni wrazenie szarpniecia. jak by te¿ mial pewn± zw³okê w reakcji na naciskany jojstick.
ale jechali¶my na nim tylko chwilê - nie by³o szans ;) wiêc mo¿e to mylne wrazenie - albo znowu odnoszenie i przyzwyczajenia do innego dzia³ania, bo wiesz pewnie ¿e to ma ogromne znaczenie:)

tak s±dzê ¿e najwiêksze znaczenie w ocenie ma to ¿e przesiad³em siê z lybry, mimo wszystko auta starszego i ju¿ trochê rozjechanego przez kilometry i czas, i liczy³em na co¶ wiêcej? nie wiem;)
auto fajne, ale ... ale...;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2011-10-14 08:19:17
Autor: Mirek Ptak
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
Dnia 2011-10-13 15:36,  *Bartek* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

[...]

Z chêci± - daleko nie mamy :) - mo¿e jaki¶ spocik na ¦l±sku - dawno nie by³o...
Zweryfikowa³em to co napisa³em o tunelu - potrafi zaskrzypieæ jedynie rano jak wsiadam do zimnego auta.
skrzynia 6? nie wydaje ci siê ¿e na 1 biegu kopa niema?

Tak, 6. Mocy mi nie brakuje jak pisa³em tak¿e na 1 biegu. No ale ja siê przesiad³em z Vectry kombi 120 KM :)

[...]

Radia s³ucham ostatnio rzadko (USB rulez :) ), ale jak s³ucham to nie mam k³opotów z zasiêgiem - nawet na Antyradiu, które w Gliwicach jest wyj±tkowo s³abowite :)

[...]

Czasem rano (nie za czêsto) zdarza siê, ¿e zapiszcz± przednie przez chwilê jak wycofujê z parkingu - pewnie krople wody/brud daj± chwilowy b³êdny odczyt - poza tym dzia³aj± bezb³êdnie.

Data: 2011-10-12 19:44:19
Autor: Mumin
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
..

auto ³adne, ale.....

W którym miejscu? :)

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2011-10-13 11:49:54
Autor: k±d±wanie \"fr±m\" ê
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
Dnia 2011-10-12 19:44,  *Mumin* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

auto ³adne, ale.....

W którym miejscu? :)

Z przodu, z boku, z ty³u i w ¶rodku :)

Data: 2011-10-13 21:29:18
Autor: Mumin
W dniu 2011-10-13 11:49, "k±d±wanie \"fr±m\" ê" pisze:
[...]

Mi tam ono siê zupe³nie nie podoba - rozdêty kaszalot taki. :)

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2011-10-10 10:22:45
Autor: Myjk
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
Mon, 10 Oct 2011 09:29:10 +0200, Clawfinger
Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem

Czemu sprzedajesz przy tak małym przebiegu?

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-10-10 10:39:39
Autor: Clawfinger
W dniu 10.10.2011 10:22, Myjk pisze:
Mon, 10 Oct 2011 09:29:10 +0200, Clawfinger

Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem

Czemu sprzedajesz przy tak małym przebiegu?

Życie .... kaska potrzebna na wykończenie domu przed zimą :-)

    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki
         Kolor czarny
     Jeszcze bez naklejki
============================

Data: 2011-10-10 12:08:20
Autor: to
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
begin Clawfinger
Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem, to polecam ....
http://otomoto.pl/C20719947.html

Stał głównie w warsztacie (stąd minimalny przebieg), a teraz sprzedajesz, bo gwarancja się skończyła i masz go dosyć?

Data: 2011-10-10 14:25:46
Autor: Clawfinger
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
W dniu 10.10.2011 14:08, to pisze:
begin Clawfinger

Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem, to polecam ....
http://otomoto.pl/C20719947.html

Stał głównie w warsztacie (stąd minimalny przebieg), a teraz sprzedajesz,
bo gwarancja się skończyła i masz go dosyć?

Brawo, Sherlock Holmes mógł by Ci nosić kapcie na zajęcia baletu :-)
Genialny tok rozumowania ....

    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki
         Kolor czarny
     Jeszcze bez naklejki
============================

Data: 2011-10-10 15:17:13
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Clawfinger" <clawfinger@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e92e44a$0$3490$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Genialny tok rozumowania to kupowanie NOWEGO samochodu na 2 lata żeby go potem sprzedać (w chwili kiedy utrata wartości jest największa) i wykończyć dom przed zimą. Sory, ale widząc tego typu ogłoszenia włącza mi się teoria spiskowa dziejów.

kml

Data: 2011-10-10 14:07:30
Autor: to
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
begin kamil/Endurorider.pl
Genialny tok rozumowania to kupowanie NOWEGO samochodu na 2 lata żeby go
potem sprzedać (w chwili kiedy utrata wartości jest największa) i
wykończyć dom przed zimą.

....i to jeszcze zrobić to dla przebiegów 10 tys. km rocznie. ;)

Data: 2011-10-10 16:33:41
Autor: kamil/Endurorider.pl
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....

Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e92fc22$0$2503$65785112news.neostrada.pl...
begin kamil/Endurorider.pl

[...]

Ano tak :)

kml

Data: 2011-10-11 07:31:48
Autor: Clawfinger
W dniu 10.10.2011 15:17, kamil/Endurorider.pl pisze:

[...]

Widocznie nie masz pojęcia o życiu ... nawet nie masz pojęcia ile się może zmienić przez dwa lata ..... Włącz myślenie Kolego .......
Pożyjesz troszkę dłużej, to zobaczysz, że białe nie zawsze jest białe .... i tak dalej ....
Nie muszę się nikomu tłumaczyć z tego co robię i dlaczego to robię ... nie kupujesz, nie zabieraj głosu ....

Pozdro

    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki
         Kolor czarny
     Jeszcze bez naklejki
============================

Data: 2011-10-11 09:48:04
Autor: RoMan Mandziejewicz
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
Hello Clawfinger,

Tuesday, October 11, 2011, 7:31:48 AM, you wrote:

[...]

Nie muszê siê nikomu t³umaczyæ z tego co robiê i dlaczego to robiê ...

Spamujesz na ogólnodostêpnej grupie dyskusyjnej...

nie kupujesz, nie zabieraj g³osu ....

to licz siê z tym, ¿e ka¿dy ma prawo zabraæ g³os i nie ty decydujesz,
kto ma pisaæ a kto nie.

Zgadzam siê z innymi - cuchnie to na kilometr.

--
Best regards,

Data: 2011-10-11 11:33:18
Autor: AL
[...]

zamiast tak gadac i oczerniac, umow sie ze sprzedajacym i wyjasnij sprawe i opisz tu dla dobra ogolu.

Od siebie:
Nie jestem zainteresowany ogloszeniem, jest [spam] w tytule, wiec ew. mozna przymknac oko (od czasu do czasu),
A moze to sytuacja b.pilna dla sprzedajacego (noz na gardle, etc)...

Mozna dyskutowac, ale od razu zarzucac sprzedajacemu najgorsze (bez osobistego sprawdzenia) - to takie .... polskie :/

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-11 12:47:34
Autor: kamil/Endurorider.pl
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
U¿ytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisa³ w wiadomo¶ci news:j712gq$ioa$1inews.gazeta.pl...

Mozna dyskutowac, ale od razu zarzucac sprzedajacemu najgorsze (bez osobistego sprawdzenia) - to takie .... polskie :/

Tyle, ¿e nikt mu nic nie zarzuca tylko wyra¿a w±tpliwo¶æ dotycz±c± ca³ej tej sprawy. Nie chcê wchodziæ w polemikê na tym polu, ale sprawa jest dla mnie "ciekawa" a moje dotychczasowe do¶wiadczenie z tego typu "okazjami" uruchamiaj± teoriê spiskow± dziejów pierwszej jako¶ci.

kml

Data: 2011-10-12 17:08:29
Autor: John Ko³alsky
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....

U¿ytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl>

[...]

Nie muszê siê nikomu t³umaczyæ z tego co robiê i dlaczego to robiê ...

Spamujesz na ogólnodostêpnej grupie dyskusyjnej...

Na czym ten spam polega ?

Data: 2011-10-12 16:43:57
Autor: to
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
begin John Kołalsky
Na czym ten spam polega ?

Na tym, że to nie jest grupa ogłoszeniowa.

Data: 2011-10-12 17:15:00
Autor: kamil

Ku¼wa, kolejny w±tek, w którym na 1 post z wyra¼nym [spam] w tytule, znajdzie siê 30 idiotów pisz±cych PRZESTAÑ SPAMOWAÆ@!!!!!jedenjeden!!!11!!!

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-10-12 16:44:28
Autor: to
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
begin kamil
Kuźwa, kolejny wątek, w którym na 1 post z wyraźnym [spam] w tytule,
znajdzie się 30 idiotów piszących PRZESTAŃ
SPAMOWAĆ@!!!!!jedenjeden!!!11!!!

A co za różnica, czy jest coś tam w tytule, czy nie ma?

Data: 2011-10-12 18:20:54
Autor: kamil
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
On 12/10/2011 17:44, to wrote:
begin kamil

Ku¼wa, kolejny w±tek, w którym na 1 post z wyra¼nym [spam] w tytule,
znajdzie siê 30 idiotów pisz±cych PRZESTAÑ
SPAMOWAÆ@!!!!!jedenjeden!!!11!!!

A co za ró¿nica, czy jest co¶ tam w tytule, czy nie ma?

Taka, ¿e zamiast jednego spamowego posta jest ich ju¿ 33, bo samozwañcze netykietowe gestapo nie ma ciekawszych zajêæ.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-10-12 18:59:25
Autor: to
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
begin kamil
Taka, że zamiast jednego spamowego posta jest ich już 33, bo samozwańcze
netykietowe gestapo nie ma ciekawszych zajęć.

Gdyby nie było reakcji na spam, to po pół roku zrobiłaby się tutaj grupa ogłoszeniowa. Poza tym co za różnica ile jest tych postów, skoro są w jednym wątku.

Data: 2011-10-11 16:44:28
Autor: to
[...]

Szczyt bezczelności -- naspamować na grupie dyskusyjnej i mieć pretensje o komentarze.

Data: 2011-10-10 16:13:08
Autor: CeSaR
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
   Insignia ST 1.6 Turbo

Kto to wymysla....
1.6 benzin z turbina do samochodu o wadze 5 ton....
W C5 to samo - jak sie chce benzyne to do wyboru sa dwa motory o pojemnosci cos ponad litr.... Jeszcze ze 3 lata i ciezko bedzie kupic czterocylindrowy silnik bo jakis geniusz dojdzie do wniosku ze 2 albo 3 cylindry z 3 sprezarkami tez wystarcza, zeby wygenerowac 140KM...
A zywotnosc bedzie podawana podobnie jak w F1. Tam ma wystarczyc na iles wyscigow a tu - na 500 dojazdow do roboty, max 50km w jedna strone. Co za lipa....

Data: 2011-10-12 12:56:08
Autor: huri_khan
[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
Dnia Mon, 10 Oct 2011 09:29:10 +0200, Clawfinger napisa³(a):

Je¶li kto¶ jest zainteresowany kupnem, to polecam ....
http://otomoto.pl/C20719947.html

Ile to pali ?

Astra IV (hatchback) z tym silnikiem bez problemu 10l/100km (i nie jest to
dynamiczna jazda) a jest o wiele l¿ejsza.

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-10-12 13:53:31
Autor: Clawfinger
W dniu 12.10.2011 12:56, huri_khan pisze:
Dnia Mon, 10 Oct 2011 09:29:10 +0200, Clawfinger napisał(a):

Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem, to polecam ....
http://otomoto.pl/C20719947.html

Ile to pali ?

Astra IV (hatchback) z tym silnikiem bez problemu 10l/100km (i nie jest to
dynamiczna jazda) a jest o wiele lżejsza.

Grupowi "fachowcy" pewnie wiedzą lepiej, ale mój najlepszy wynik w trasie, to 7,6. W mieście około 10,0-11,0 w lecie, zimą bywa więcej.

    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki
         Kolor czarny
     Jeszcze bez naklejki

[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....