Opel Meriva pytanie o siedzenia z tyłu

Data: 2015-09-17 09:18:50
Autor: twistedme
Opel Meriva pytanie o siedzenia z tyłu
Witam,

jest tu ktoś kto posiada opla merivę 2015? (nie wiem, czy wcześniej też było stosowane takie rozwiązanie z tyłu)

Chodzi o to, że siedziska są lekko luźne w zakresie lewo-prawo:

- o tak http://pokazywarka.pl/zwh7kb/#zdjecie16136755

Wczoraj usiadłem z tyłu i na zakrętach uczucie pływającego dupska jest dość irytujące. Pojadę w wolnym czasie do salonu z reklamacją, a tymczasem chciałbym się dowiedzieć, czy ten typ tak ma, czy to wada tego egzemplarza?

Pozdro

Data: 2015-09-17 10:21:06
Autor: nadir
W dniu 2015-09-17 o 09:18, twistedme pisze:
[...]

Matka ma Merivę I, za dużo to ja z tyły nie podróżowałem ale przez prawie 10 lat użytkowania tego samochodu nikt się nie uskarżał na pływanie czy chybotanie tylnych foteli, ani w opcji dwóch ani trzech siedzeń. Wiec albo to taki nowy fjuczer w nowej Merive, albo coś jest źle spasowane. Ja bym jak najbardziej reklamował.

Data: 2015-09-22 07:36:39
Autor: Mirek Ptak
[...]

Mając w pamięci tego maila, wczoraj przy okazji wymiany klocków obejrzałam sobie Merivę i rzeczywiście tylne siedziska delikatnie da się poruszyć, ale zdecydowanie nie jest to 1 cm - 1-2 mm raczej.

Pozdrawiam - Mirek
President Teddy on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2015-09-22 22:54:37
Autor: Tom N
Mirek Ptak w <news:5600e8e8$0$8387$65785112news.neostrada.pl>:

Mając w pamięci tego maila, wczoraj przy okazji wymiany klocków obejrzałam sobie Merivę i rzeczywiście tylne siedziska delikatnie da się
^^^^^^^^^^^^
poruszyć, ale zdecydowanie nie jest to 1 cm - 1-2 mm raczej.

Pozdrawiam - Mirek

Chyba Mirka ;P

--
'Tom N'

Data: 2015-09-23 07:50:09
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2015-09-22 o 22:54,  (Tom N) pisze:
[...]

:) sam nie wiem jak to się wpisało - może autokorekta? ;)

Data: 2015-09-23 09:44:24
Autor: twistedme
W dniu 2015-09-22 o 07:36, Mirek Ptak pisze:
[...]

Dzięki za zaangażowanie, no może rzeczywiście przesadziłem, bo te moje niby 2cm dawałyby w sumie 4, a tak to na pewno nie pływa. W każdym razie, tak jak pisałem, dupsko wyraźnie rusza się na zakrętach, co dla mnie osobiście jest mało komfortowe. No nic, zobaczymy co powiedzą w Oplu, jak wreszcie uda mi się tam dotrzeć... A że auto nie moje i praktycznie nigdy nie siedzę tam z tyłu, to jestem mało zmotywowany, żeby robić sobie specjalnie 50km wycieczkę...

pozdro

Opel Meriva pytanie o siedzenia z tyłu