Opel Vectra B 1.8 115 KM - kupować czy nie?

Data: 2010-04-22 01:01:41
Autor: Michal
Opel Vectra B 1.8 115 KM - kupować czy nie?
Jestem zdania, że za te pieniądze to nie ma się co zastanawiać... ale może ktoś trochę ochłodzi mój zapał i napisze o ewentualnych specyficznych dolegliwościach takich pojazdów. Bo wiadomo - kupić tanio to nie jest sztuka ale eksploatować nie dokładając fortuny to już nie jest taka prosta sprawa. Jak zawieszenie w tych autach? I czy lubia sie psuc rzeczy drogie lub trudno dostepne?

kolega ma taka vectre i sprzedaje wlasnie tez...
sypie mu sie ciagle cos... a to czujnik (wału właśnie) a to cos tam...
generlnie sprzedaje bo ma juz dosc...

nie sa to jakies kosmiczne sprawy, ale suma sumarum
przez 3 lata wlozyl w to auto tyle za ile pewnie teraz sprzeda....

M __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5048 (20100421) __________

Opel Vectra B 1.8 115 KM - kupować czy nie?