Opel Vectra C kombi - zawieszenie - prawy przód - coś stuka

Data: 2010-03-17 15:00:36
Autor: Chevy
Opel Vectra C kombi - zawieszenie - prawy przód - coś stuka

Użytkownik "fred" <fred211@interia.pl> napisał w wiadomości news:46c14441-e2fd-4712-a793-bc1526227e36upsg2000gro.googlegroups.com...
Witam,

W zeszłym tygodniu w zimny poranek przetaczałem się po parkingu. Po
przejechaniu przez niewielką dziurę prawą stroną coś metalicznie
stuknęło. Podejrzewałem kamień wylatujący spod koła, który mógł
uderzyć o podwozie. Wysiadłem i że żadnego  kamienia nie widziałem, to
pomyślałem sobie że może szczęka hamulcowa puściła z hukiem.

Dzisiaj jednak zauważyłem, że po prawej stronie z przodu coś stuka.
Stuki uwidaczniają się po przejechaniu po większej nierówności takiej,
że samochód musi się przechylić na prawą stronę. Małe nierówności są
ciche.

Może tam z przodu jest sprężyna od McPersona i ona pękła na zimnie ?
Macie jakie inne pomysły przed wyjazdem do mechanika ?

Jaki w Katowicach możecie polecić serwis do Opla ?

kurde cos mam z cytowaniem, ale do rzeczy
ja tak mialem w passacie identyczny obaw, podjechalem na stacje kontroli i sie okazalo ze sprezyna sie ulamala na ostatnim wezle o ok 4cm.

Jak by cos bylo z klockami to podczas hamowania bys tego nie slyszal. Njalepiej na stacje podjechac i potrzasc troche autem

Opel Vectra C kombi - zawieszenie - prawy przód - coś stuka