Opel Vectra C kombi - zawieszenie - prawy przód - coś stuka

Data: 2010-03-17 15:46:06
Autor: bratPit[pr]
Opel Vectra C kombi - zawieszenie - prawy przód - coś stuka

W zeszłym tygodniu w zimny poranek przetaczałem się po parkingu. Po
przejechaniu przez niewielką dziurę prawą stroną coś metalicznie
stuknęło. Podejrzewałem kamień wylatujący spod koła, który mógł
uderzyć o podwozie. Wysiadłem i że żadnego  kamienia nie widziałem, to
pomyślałem sobie że może szczęka hamulcowa puściła z hukiem.

Dzisiaj jednak zauważyłem, że po prawej stronie z przodu coś stuka.
Stuki uwidaczniają się po przejechaniu po większej nierówności takiej,
że samochód musi się przechylić na prawą stronę. Małe nierówności są
ciche.

ile to auto ma przebiegu rzeczywistego?
musisz jechać na sprawdzenie zawieszenia, może to być sworzeń wahacza (żeby było taniej w V-C jest z całym wahaczem), może być łącznik stabilizatora, guma drążka stabilizatora i parę innych mniej lub bardziej prawdopodobnych usterek,
brat

Opel Vectra C kombi - zawieszenie - prawy przód - coś stuka