Opel Zafira I

Data: 2016-07-25 11:55:51
Autor: Baczek
Opel Zafira I
W dniu 2016-07-25 o 09:35, Pawel Mojski pisze:
Czołem!

Powiększyła mi się rodzina i muszę kupić większe auto.
Bardzo mi zależy żeby wózek mieścił się ot-tak, bez potrzeby składania
go. Obiecująco w tej kwestii wygląda Opel Zafira, plus też jesttaki że
jest 7-mio osobowy a mogą zdarzyć się momenty kiedy trzeba będzie
pojechać w 6 osób.
Budżet mam skromny, 10kpln ale widzę że do tej kwoty wybór jest całkiem
spory. Chciałbym się tylko Was zapytać, jaki silnik wybrać do tego auta.
Benzyna? Diesel? Roczny przebieg nie będzie raczej wielki, bo do
dojazdów do pracy mam inny samochód więc kluczowe kryterium tutaj to
awaryjność.

Zafira 2.2 benz + lpg. (2001r)
Awarie
- rozrusznik (wina kostki stacyjki, nie odbiła i żona śmigała na
uruchomionym, aż dym poszedł)
- alternator
Reszta to eksploatacja, ale częściej niż w poprzednich autach musiałem
jakieś stabilizatory (czy łączniki) wymieniać. Koszt nie duży, ale
upierdliwy.

Połamały się w drzwiach wiązki od szyb, audio.
2 browary i lutownica oraz 2 godz na świeżym pow.

Opel Zafira I