Opel Zafira - czy przekładka z anglika jest możl iwa?

Data: 2009-03-23 20:15:59
Autor: bratPit
Opel Zafira - czy przekładka z anglika jest możl iwa?

Ciekaw jestem czy przekładka z anglika Opla Zafiry rocznik. ok. 2002
jest możliwa. Interesuje mnie na ile trzeba ingerować w auto, poza oczywistymi wymianą deski, lamp, wiązek itp. Może ktoś przekładał i może coś napisać co trzeba było zrobić, jakie koszty, inne uwagi?

w przeciwieństwie do przynajmniej niektórych pojazdów grupy VW inna jest przede wszystkim ściana grodziowa więc taka zabawa jest dobra dla miłośników metaloplastyki stosowanej w postaci szlifierek kątowych i spawarek,
brat

Opel Zafira - czy przekładka z anglika jest możl iwa?