Opel Zafira - glosnosc

Data: 2012-08-02 21:03:19
Autor: adam
Opel Zafira - glosnosc

Wracając do rzeczy. Ciągle jeszcze nic mnie nie goni - mogę poczekać do grudniowych wyprzedaży, ale pojawiła się ciekawa oferta na Zafirę B. Nie dość że autko jest tańsze z uwagi na to że to poprzedni model to producent jeszcze daje rabat 6tys. a dilerzy dokładają niemal drugie tyle. W tym momencie wychodzi na to, że to najtańszy minivan (nie licząc Dacii) i zacząłem go brać pod uwagę.

Czyli za ile mozna kupic taki model?
pzdr
Adam

Data: 2012-08-02 22:35:10
Autor: Ergie
Opel Zafira - glosnosc
Czyli za ile mozna kupic taki model?

Wstępnie usłyszałem 67 tys. Jak znam życie to trzeba do tego doliczyć coś za lakier.

Pozdrawiam
Ergie

Opel Zafira - glosnosc