Opel omega po amerykansu ?

Data: 2009-05-27 22:14:16
Autor: Adam Szewczak
Opel omega po amerykansu ?
Hej

Dzis w Wawie widzialem cos co przypominalo toczka w toczke ostatnia omege, ale na 100% w jakims innym wydaniu.
Jechal po przeciwnej stronie to sie nie dopatrzylem

W czyim wydaniu to bylo ?

PZDr
Adam

Data: 2009-05-27 20:26:23
Autor: GumoL
Opel omega po amerykansu ?
Adam Szewczak <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Mógł to być cadillac catera.

http://www.frazpc.pl/b/13570

Tam (w USA) sporo takich jeździ - część centralna samochodu (najczęściej
kabina) prawie identyczna jak w Europie, różnią się oznaczeniami producenta,
światłami itp. drobiazgami. M.in. Mondeo MKI był oferowany w U.S. jako Ford i
Mercury, widziałem na stronie J.Marchel samochód do złudzenia przypominający
opla astrę II generacji. I pewnie wiele innych.

Pozdrawiam,

GumoL

Data: 2009-05-27 22:30:54
Autor: Adam Szewczak
Opel omega po amerykansu ?

Użytkownik "GumoL" <dgumowsk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvk7lf$6br$1inews.gazeta.pl...
[...]

    IMO z ciekawoscie mozna by jakas liste machnac EU / USA co jest tak blizniaczo podobne.

Chyba najmniejsze roznice to ma Focus.
O Sprintera tez tam sprzedaja (swoja droga ciekawe na ile popularny tam jest)
Grupa VW to tez sie niewiele rozni. Routan nie jest u nas oferowany.

PZDr
Adam

Data: 2009-05-27 20:37:57
Autor: GumoL
Opel omega po amerykansu ?

[...]

Właśnie z ciekawości zajrzałem na http://home.comcast.net/~marchel/pl/index.html

Aveo, jak i nasze chevrolety. Chevrolet Cobalt pewnie ma wiele wspólnego z
astrą II (zarys ramki tylnych drzwi, tak charakterystyczny dla tego
samochodu). Ciekawe czy saturn aura to insignia? Poza tym na tej jednej
stronie - Saturn VUE 2008 u nas oferowany jako chevrolet captiva/opel antara. Pozdrawiam,

GumoL

Data: 2009-05-27 22:41:07
Autor: Alex81
Opel omega po amerykansu ?
In article <gvk8b5$9nv$1@inews.gazeta.pl>, dgumowsk@WYTNIJ.gazeta.pl says....
Aveo, jak i nasze chevrolety.
Koreańce to chyba wszędzie takie same auta sprzedają, np. Lanos na USA różnił się w praktyce tylko bardzo często montowaną klimatyzacją i obrysówkami...

Chevrolet Cobalt pewnie ma wiele wspólnego z
astrą II (zarys ramki tylnych drzwi, tak charakterystyczny dla tego
samochodu).
Ta sama platforma.

Ciekawe czy saturn aura to insignia?
Vectra C.

Poza tym na tej jednej
stronie - Saturn VUE 2008 u nas oferowany jako chevrolet captiva/opel antara.
Jest też Saturn Astra - wypisz wymaluj Astra H.

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-05-27 23:33:27
Autor: jerzu
Opel omega po amerykansu ?
On Wed, 27 May 2009 22:41:07 +0200, Alex81 <a13x81@gmail.com> wrote:

Ciekawe czy saturn aura to insignia?
Vectra C.

http://consumerguideauto.howstuffworks.com/2010-saturn-aura.htm - jak
widać będzie Insignia.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-05-27 22:35:18
Autor: Alex81
Opel omega po amerykansu ?
In article <gvk7sv$40h$1@news.onet.pl>, horses@usuń.poczta.onet.pl says....
Chyba najmniejsze roznice to ma Focus.
Z Focusami to może być różnie - na ichni rynek są tam produkowane, cały ogrom detali może być _ciut_ inny...

O Sprintera tez tam sprzedaja (swoja droga ciekawe na ile popularny tam jest)
.... podobnie zresztą jak Dodge Sprinter ...

Grupa VW to tez sie niewiele rozni. Routan nie jest u nas oferowany.
.... tych z kolei sporo powstaje w Meksyku.

Tak łatwo z naprawami to by chyba nie było ;)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-05-27 22:50:00
Autor: Adam Szewczak
Opel omega po amerykansu ?

Użytkownik "Alex81" <a13x81@gmail.com> napisał w wiadomości news:MPG.2487c273c2f74d21989787news.onet.pl...
[...]

Focusy przynajmniej jakos jak dla mnie maja o niebo ladniejsze wykonanie wewnatrz i kolory

O Sprintera tez tam sprzedaja (swoja droga ciekawe na ile popularny tam
jest)
.... podobnie zresztą jak Dodge Sprinter ...

Mercedes tam nie sprzedaje Sprintera, tylko i wylacznie dodge

Data: 2009-05-27 22:53:26
Autor: Alex81
Opel omega po amerykansu ?
In article <gvk90q$7fo$1@news.onet.pl>, horses@usuń.poczta.onet.pl says....
Mercedes tam nie sprzedaje Sprintera, tylko i wylacznie dodge
Tylko i wyłącznie Dodge je tam produkuje, przez co - mimo ewidentnego podobieństwa zewnętrznego - wiele szczegółów z pewnością różni go od europejskiego brata.

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-05-27 22:57:48
Autor: Adam Szewczak
Opel omega po amerykansu ?

Użytkownik "Alex81" <a13x81@gmail.com> napisał w wiadomości news:MPG.2487c6a19bcdf74598978anews.onet.pl...
[...]

    No wiadomo ze kwestie homologacyjne itd itp.

Tam chyba mniejszy wybor silnikow maja i zdaje sie ze skrzynie tylko automaty.
A no i innych wersji poza blaszakiem jakos nie widzialem.

PZDr
Adam

Data: 2009-05-27 22:44:41
Autor: Grejon
Opel omega po amerykansu ?
Adam Szewczak pisze:

Chyba najmniejsze roznice to ma Focus.

Bo ja wiem? Nie wiem jak z mkII ale MkI z USA to można z daleka poznać, nie tylko po obrysówkach ale też po zderzakach - wyglądają jak parapety :)

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-05-29 04:31:21
Autor: Rafal...
Opel omega po amerykansu ?
Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvk7sv$40h$1news.onet.pl...

   IMO z ciekawoscie mozna by jakas liste machnac EU / USA co jest tak blizniaczo podobne.

Opel Astra III - Saturn Astra
Vectra - Aura

Chyba najmniejsze roznice to ma Focus.
O Sprintera tez tam sprzedaja (swoja droga ciekawe na ile popularny tam jest)

Jako Dodge Sprinter ;-)

Grupa VW to tez sie niewiele rozni. Routan nie jest u nas oferowany.

Ma kilka różniących drobiazgów zewnętrznych, a elektronikę da się przeprogramować, choćby migające na czerwono kierunkowskazy w Audi, wersja USA, jak i chyba europejska ma odpowiedni zestaw diód z tyłu :)

Natomiast z ciekawostek, u nas Touareg wygląda i jeździ się nim jak małym czołgiem... w USA wygląda przeciętnie i jest malutki przy tamtejszych pick-upach i dużych "suvach". Stawiając go przy takim GMC Yukon, czy Dodge RAM 1500 czy jakichkolwiek amerykańskich fordach np. expedition i explorer wygląda jak zabawka, Audi Q7 może tak i jakoś wygląda... ale szczerze mówiąc choć jest drogie i luksusowe, wygląda dziwnie na ulicy i wcale się nie wybija tak znowu, tak samo Cayenne i inne porsche :) Wrażenie robi Ferrari i Lamborgini, może dlatego że są głośne i Corvette dlatego, ze jest przważnie w jaskrawym kolorze ;-)

--
Rafał - Tarnów
rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

Data: 2009-05-27 22:17:06
Autor: JKK
Opel omega po amerykansu ?

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvk6tq$ub$1news.onet.pl...
Hej

Dzis w Wawie widzialem cos co przypominalo toczka w toczke ostatnia omege, ale na 100% w jakims innym wydaniu.

Vauxhall ;-) ?

Pzdr

JKK

Data: 2009-05-27 22:21:23
Autor: Alex81
Opel omega po amerykansu ?
In article <gvk742$s26$1@news.wp.pl>, j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm says...
> Dzis w Wawie widzialem cos co przypominalo toczka w toczke ostatnia omege, > ale na 100% w jakims innym wydaniu.

Vauxhall ;-) ?

Może też być Cadillac Catera - ale różni się już trochę więcej niż tylko grillem.

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-05-27 22:27:17
Autor: Adam Szewczak
Opel omega po amerykansu ?

Użytkownik "Alex81" <a13x81@gmail.com> napisał w wiadomości news:MPG.2487bf2529bb0d3b989785news.onet.pl...
> [...]
> ale na 100% w jakims innym wydaniu.

Vauxhall ;-) ?

Może też być Cadillac Catera - ale różni się już trochę więcej niż tylko

    Tak Catera. A tak na szybko to jakie roznice ?

PZDr
Adam

Data: 2009-05-27 22:32:45
Autor: Alex81
Opel omega po amerykansu ?
In article <gvk7m7$38t$1@news.onet.pl>, horses@usuń.poczta.onet.pl says....

Użytkownik "Alex81" <a13x81@gmail.com> napisał w wiadomo?ci news:MPG.2487bf2529bb0d3b989785news.onet.pl...
> [...]
>
> Vauxhall ;-) ?

Może też być Cadillac Catera - ale różni się już trochę więcej niż tylko

Jeszcze inny grill, światła obrysowe, inne przeciwmgielne przednie i totalnie inny tył z blendą na całą klapę i wielkim trzecim stopem
(http://commons.wikimedia.org/wiki/File:VanityLP.JPg).

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-05-27 22:20:27
Autor: Bialy
Opel omega po amerykansu ?
Adam Szewczak napisal/a:

> [...]
| omege, ale na 100% w jakims innym wydaniu.
| Jechal po przeciwnej stronie to sie nie dopatrzylem

http://www.frazpc.pl/b/135700 ?

Jeszcze była starsza wersja, która miała taki wielki odblask na tylnej klapie, pomiędzy światłami, ale nie mogę jej znaleźć za bardzo ;)

--
-) Bialy
( GG: 1092403

Data: 2009-05-27 22:22:32
Autor: Grejon
Opel omega po amerykansu ?
Adam Szewczak pisze:
[...]

Cadillac Catera?

PZDr
Adam

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-05-27 22:26:44
Autor: Adam Szewczak
Opel omega po amerykansu ?

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvk7e7$4sb$1inews.gazeta.pl...
Adam Szewczak pisze:
[...]

    Tak dzieki, wpisalem inaczej w google i znalazlem ;P

kwestia zadac pytanie tej maszynie ;P

Ot taka ciekawostka na drogach.

PZDr
Adam

Data: 2009-05-28 10:11:33
Autor: Kuba \(aka cita\)
Opel omega po amerykansu ?
Adam Szewczak wydusił z siebie te słowy:

--

   Tak dzieki, wpisalem inaczej w google i znalazlem ;P

kwestia zadac pytanie tej maszynie ;P

Ot taka ciekawostka na drogach.

zapraszam do nas
http://forum.omegaklub.eu/

Mamy Catere na stanie :D a zlot za 14 dni.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Opel omega po amerykansu ?