Opel zafira - prąd

Data: 2010-07-29 04:36:50
Autor: sg_pl
Opel zafira - prąd
Witajcie,

dzisiaj od rana w mojej zafirce 1.8 benzyna/lpg pojawił się dziwny
problem. Po rozruchu przez jakieś 3 kilometry z 5 razy zgaslo mi całe
podświetlenie, wskaźniki opadły na dół, zapaliły się wszystkie
kontrolki ale samochód jechał normalnie, przyspieszał, nie gasł. Po 5
sekundach wszystko wracało do nowmy aby po chwili znowu "opaść". Potem
problem ustąpił i było ok. Czy ktoś może poradzić co to może być? Nie
chciałbym się zdziwić na trasie.

Z góry dzięki
Seba

Data: 2010-07-29 13:38:12
Autor: bratPit[pr]
Opel zafira - prąd
[...]

po mojemu alternator daje oznaki zmęczenia emerytalnego,

brat

Data: 2010-07-29 04:59:54
Autor: GregorY
Opel zafira - prąd

po mojemu alternator daje oznaki zmęczenia emerytalnego,

raczej regulator napiecia?
jak odpalasz zafirę to obserwujesz także czsami, ze wskazówki latają
tam i z powrotem?
--
GregorY

Data: 2010-07-29 05:08:05
Autor: sg_pl
Opel zafira - prąd
On 29 Lip, 13:59, GregorY <grzegorz.bi...@wp.pl> wrote:
> [...]

raczej regulator napiecia?
jak odpalasz zafirę to obserwujesz także czsami, ze wskazówki latają

rzadko i raczej nie po odpaleniu a podczas np. postoju na swiatlach i
raczej na lpg i tylko obroty.

S.

Data: 2010-07-29 15:52:37
Autor: J_K_K
Opel zafira - prąd
Użytkownik "sg_pl" <sg_pl@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:03239fcb-dd87-47c6-9558-040d343549b2q35g2000yqn.googlegroups.com...
[...]
Bardzo "popularny" swego czasu (koniec lat 90'tych)
problem w Passatach. Coś tam w zegarach nie stykało.

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-30 09:51:04
Autor: Wampir Energetyczny
Opel zafira - prąd
W dniu 29-07-2010 13:36, sg_pl pisze:
[...]

w vectrze cos takiego oznaczalo padniety regulator, ale przygasanie bylo stopniowe a nie nagle.

Opel zafira - prąd