Open Finance 14%

Data: 2011-11-21 00:56:21
Autor: JaMyszka
Open Finance 14%
To nie ¶ciema?
Open Finance daje iPoda pod warunkiem lokaty 3 m-nej na 14%
http://goo.gl/e9YSd
20% w dbNet jako¶ pu¶ciłam na drzewo.

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2011-11-21 10:01:21
Autor: neoniusz
Open Finance 14%
W dniu 21.11.2011 09:56, JaMyszka pisze:
To nie ¶ciema?
Open Finance daje iPoda pod warunkiem lokaty 3 m-nej na 14%
http://goo.gl/e9YSd
20% w dbNet jako¶ pu¶ciłam na drzewo.

Litosci, przeczytaj chociaz to, co jest napisane na krotkiej stronie, ktora linkujesz:

"Pakiet ¦wi±teczny stanowi jednoczesn± inwestycję ¶rodków własnych w 3-miesięczn± lokatę bankow± z dzienn± kapitalizacj± odsetek oprocentowan± 11,34% w skali roku o warto¶ci min. 500 zł (dla pojedynczej lokaty do kwoty 10 000 zł, z uwagi na zasady zaokr±glenia kwoty podatku od zysków kapitałowych, podatek ten wynosi 0 zł, co oznacza, że inna lokata, dla której podatek byłby równy 19%, musiałaby mieć oprocentowanie 14%, aby Klient osi±gn±ł analogiczny zysk) oraz w produkt regularnego inwestowania z gwarancj± kapitału o warto¶ci minimum 45 tys. zł. Nagrod± dla uczestnika, który przyst±pi do Pakietu ¦wi±tecznego, w zależno¶ci od wybranego wariantu jest do wyboru: telewizor 19" LCD FUNAI, netbook Asus , miniwieża PHILIPS, iPod shuffle 2 GB, iPad 2 16 GB, iPhone 4. Pełny opis produktu, informacje o gwarancjach, ryzyku, opłatach oraz szczegółach promocji znajduj± się u doradcy. Promocja ważna do 30 listopada 2011 r."

Data: 2011-11-21 01:50:56
Autor: JaMyszka
Open Finance 14%
W dniu poniedziałek, 21 listopada 2011, 10:01:21 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
> To nie ¶ciema?
> Open Finance daje iPoda pod warunkiem lokaty 3 m-nej na 14%
> http://goo.gl/e9YSd
> 20% w dbNet jako¶ pu¶ciłam na drzewo.
Litosci,

Sam widzisz! A co ja mam powiedzieć?

[...]

Dot±d doczytałam;p

[...]
Pełny opis produktu, informacje o gwarancjach, ryzyku, opłatach oraz szczegółach promocji znajduj± się u doradcy. Promocja ważna do 30 listopada 2011 r."

Czy to standard, że OF nie informuje o promocjach na swojej stronie?
Toż ja nie jestem słuchaczem (wg okre¶lenia Starowiejskiego). Jestem patrzaczem.
Aaa... I thx za zainteresowanie :)

--
Pozdrawiam :) JM http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html Bezpieczny wolontariat (Nobel?):  http://zwijaj.pl/

Data: 2011-11-21 10:16:43
Autor: bzdreg
Open Finance 14%
W dniu 2011-11-21 09:56, JaMyszka pisze:
To nie ściema?
Open Finance daje iPoda pod warunkiem lokaty 3 m-nej na 14%
http://goo.gl/e9YSd
20% w dbNet jakoś puściłam na drzewo.

Oj Mysza... taka duża dziewczynka a nie doczytała:

"oraz w produkt regularnego inwestowania z gwarancją kapitału o wartości minimum 45 tys. zł"

W tym układzie - to nie ściema. Albo ściema o ksywce "struktura".

--

Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

Data: 2011-11-21 01:38:46
Autor: JaMyszka
Open Finance 14%
W dniu poniedziałek, 21 listopada 2011, 10:16:43 UTC+1 użytkownik bzdreg napisał:
[...]
Oj Mysza... taka duża dziewczynka a nie doczytała:

Dobrze, że tylko palcem grozisz, a nie bijesz;)

"oraz w produkt regularnego inwestowania z gwarancj± kapitału o warto¶ci minimum 45 tys. zł"

Tzn., że 45k wkładam na konto, czy też regularnie  wpłacam na konto dobijaj±c do tej kwoty?
W tym układzie - to nie ¶ciema. Albo ¶ciema o ksywce "struktura".

Ale po 3 m-cach jest owe 14% i iPod?

Data: 2011-11-21 02:05:00
Autor: MK
Open Finance 14%
On 21 Lis, 10:38, JaMyszka <fatamorgan...@gmail.com> wrote:
> [...]

> W tym układzie - to nie ¶ciema. Albo ¶ciema o ksywce "struktura".

Wplacasz dzis 45tys i podpisujesz cyrograf, ze przez najblizsze 5 a
moze 10 lat co miesiac bedziesz wplaca xPLN. Po tym okresie masz
gwarancje, ze zwroca co najmniej tyle ile zostalo wplacone. Mysla, ze
iPoda/iPhona/iPada wysla zaraz po pierwszej wplacie :).

MK

Data: 2011-11-21 11:12:01
Autor: bzdreg
Open Finance 14%
W dniu 2011-11-21 10:38, JaMyszka pisze:
W dniu poniedziałek, 21 listopada 2011, 10:16:43 UTC+1 użytkownik bzdreg napisał:
[...]
Oj Mysza... taka duża dziewczynka a nie doczytała:

Dobrze, ĹĽe tylko palcem grozisz, a nie bijesz;)

Coś Ty... Ja nawet pogrozić nie ośmieliłbym się.

"oraz w produkt regularnego inwestowania z gwarancją kapitału o wartości
minimum 45 tys. zł"

Tzn., ĹĽe 45k wkĹ‚adam na konto, czy teĹĽ regularnie  wpĹ‚acam na konto dobijajÄ…c do tej kwoty?
Ale po 3 m-cach jest owe 14% i iPod?

Nie wiem, trzaby się wgryźć w regulaminy, a w tym celu należałoby im zapodać swoje dane. Nie chce mi się.
Struktury działają tak, że dostaniesz z tego "produktu" goły kapitał i ani grosza więcej.
Nie wiem na jak długo trzeba umoczyć te 45k, nie widzę tego. Ale od takiej kwoty można mieć 7.50zł dziennie, więc lepiej sobie tego iPoda kupić w sklepie, a pieniądze pakować w przejrzyste lokaty, a nie w struktury.
Po to powstało OF, żeby łapać naiwnych na takie właśnie ściemy.

P.S. - są po sieci serwisy, gdzie można sobie wygenerować syntetyczny PESEL, nr. dow. osob., NIP, potem wyguglać jakiś dobry adres w budynku wielorodzinnym - i wykorzystywać taką tożsamość do testowania tego-i-owego.

--

Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

Data: 2011-11-21 13:15:12
Autor: Q
Open Finance 14%
Ale po 3 m-cach jest owe 14% i iPod?

Zrob cos czego nie zrobilas do tej pory - zastanow sie i pomysl.

Ichni regulamin + google sporo Ci ulatwia :).

Eh, ta dzisiejsza mlodziez...
;)

Data: 2011-11-21 15:22:21
Autor: Maruda
Open Finance 14%
W dniu 2011-11-21 13:15, Q pisze:
[...]

To¶ trafił :) jak goł±b na parapet. Mysza nie jest młodzież± :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-11-21 19:21:10
Autor: witrak()
Open Finance 14%
Maruda <maruda@null.com> wrote on 2011-11-21_15:22
W dniu 2011-11-21 13:15, Q pisze:
[...]

Toś trafił :) jak gołąb na parapet. Mysza nie jest młodzieżą :)

Ale nie jest teĹĽ tak marudna, jak niektĂłrzy ;-)

witrak()

Data: 2011-11-21 20:56:20
Autor: RobertS
Open Finance 14%

[...]

1. nie trzeba wpłacić na konto 45kzł tylko wystarczy 9kzł + przez 180 miesięcy odkładać po 272 zł, na koniec programu na koncie będzie min. 45kzł, ale potencjalnie znacznie więcej

2. lokata jest zapewne na 14% i 3 miesi±ce, oczywi¶cie kwota max również jest okreslona (musiałbym policzyć)

3. iPod jest gratisem (nie pamiętam czy iPod shuffle czy nano)

ale, jeżeli kto¶ faktycznie chce zainwestować w tak± usługę i nie zależy mu na iPodzie to zapraszam na priva, można odkładać okre¶lon± kwotę co miesi±c + dostać lokatę z oprocentowaniem nawet 20%, natomiast za wyższe odsetki (z lokaty) można sobie kupić samemu iPoda i jeszcze trochę zostanie ;-)

opłaca się skorzystać jeżeli kto¶ jest zainteresowany systematycznym oszczędzaniem, ale na pewno nie dlatego, że daj± iPoda

ps
jeżeli zobaczycie gdzie¶ reklamę lokaty na kilkana¶cie % to NIGDY nie jest to sama lokata, zawsze wi±że się z systematycznym oszczędzanie!
nikt nie oferuje lokat na kilkana¶cie % tak bez "dodatku" w formie PSO

RobertS
robert.sierant(at)homebroker.pl

Open Finance 14%