Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe

Data: 2009-06-25 01:01:49
Autor: Tomasz
Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe

Okres lokaty Oprocentowanie netto Oprocentowanie brutto

3 miesiące 6,5% 8,09%
6 miesięcy 6,5% 8,16%
12 miesięcy 6,5% 8,29%

Kwota minimalna 500, maksymalna 13000; liczba lokat nieograniczona.

https://lokaty.open.pl/form1/67/

Całkiem nieźle.

Data: 2009-06-25 01:11:58
Autor: Robert(felo)
On 25 Cze, 10:01, Tomasz <tom...@gmail.com> wrote:
[...]

To ładnie wydymani się czują, posiadacze lokaty wspólnej... ;]

Data: 2009-06-25 03:04:55
Autor: pZyHo
On 25 Cze, 10:11, "Robert(felo)" <robert.ko...@gmail.com> wrote:
> [...]

>https://lokaty.open.pl/form1/67/

> Całkiem nieźle.

To ładnie wydymani się czują, posiadacze lokaty wspólnej... ;]

Ten kto zakladal "lokate wspolna" pod sam koniec i nie zrobil jeszcze
przelewu moze olac sprawe i zalozyc te bezbelkowe.

Data: 2009-06-25 12:59:55
Autor: Valdi.Pavlack
Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe
"pZyHo"

Ten kto zakladal "lokate wspolna" pod sam koniec i nie zrobil jeszcze
przelewu moze olac sprawe i zalozyc te bezbelkowe.

true, true, true...

Data: 2009-06-26 12:33:44
Autor: Karol S
pZyHo pisze:

To ładnie wydymani się czują, posiadacze lokaty wspólnej... ;]

Ten kto zakladal "lokate wspolna" pod sam koniec i nie zrobil jeszcze
przelewu moze olac sprawe i zalozyc te bezbelkowe.

A kto zrobił, może zerwać lokatę i założyć nową. Zdaje się że da się nawet bez przelewu kasy w te i wewte.

Karol

Data: 2009-06-25 10:51:33
Autor: Valdi.Pavlack
Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe
"Robert(felo)"

To ładnie wydymani się czują, posiadacze lokaty wspólnej... ;]

Możesz rozwinąć swoją myśl bo ja jakoś nie czuję się wydymany :)

Data: 2009-06-25 01:12:26
Autor: Mariusz Tasarz
On 25 June, 10:01, Tomasz <tom...@gmail.com> wrote:
[...]

im więcej takich lokat, tym szybciej się to skończy :D

Data: 2009-06-25 10:16:20
Autor: top
Mariusz Tasarz wrote:

im więcej takich lokat, tym szybciej się to skończy :D

No niestety, rząd szuka sposobu załatania dziury budżetowej. Podwyżka belki do 30% a może 40% to dla nich najlepszy sposób, bo nie zmniejszający popularności (w końcu większość ludzi nie oszczędza ani nie inwestuje), a może nawet zwiększający "bo nareszcie zabiorą tym bogatym, a nie nam biednym emeryton i bezrobotnym" . grrrrr... już się boję :/.

t0p

Data: 2009-06-25 01:19:55
Autor: Mariusz Tasarz
On 25 June, 10:16, top <t...@niespamuj.com> wrote:
Mariusz Tasarz wrote:
> [...]

nie inwestuje), a może nawet zwiększający "bo nareszcie zabiorą tym
bogatym, a nie nam biednym emeryton i bezrobotnym" . grrrrr... już się

podwyżka belki nic im nie da, wystarczy, że zmienią sposób
zaokrąglania do 1 gr, a nie jak jest teraz do 1 zł

Mariusz

Data: 2009-06-25 01:24:40
Autor: Krzysiek
On 25 Cze, 10:19, Mariusz Tasarz <m.tas...@gmail.com> wrote:

podwyżka belki nic im nie da, wystarczy, że zmienią sposób
zaokrąglania do 1 gr, a nie jak jest teraz do 1 zł
to wtedy może kapitalizacja minutowa, albo sekundowa;)
albo zależna od stanu środków, tak dobrana wzorem aby odsetki zawsze <
0,5 gr;)

Data: 2009-06-25 01:28:02
Autor: Mariusz Tasarz
On 25 June, 10:24, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:
> [...]

to wtedy może kapitalizacja minutowa, albo sekundowa;)
albo zależna od stanu środków, tak dobrana wzorem aby odsetki zawsze <

to by musieli zmienić rozdzielczość zapisów na kontach do np. setnych
części grosza :)

Data: 2009-06-25 01:53:42
Autor: Krzysiek
On 25 Cze, 10:28, Mariusz Tasarz <m.tas...@gmail.com> wrote:

to by musieli zmienić rozdzielczość zapisów na kontach do np. setnych
części grosza :)

Myślę, że to nie problem:) Z resztą mogą zapisać, że środki w ciągu
dnia lądują na koncie technicznym a dla posiadacza rachunku są
widoczne dopiero na koniec dnia..

Data: 2009-06-25 10:27:13
Autor: top
Mariusz Tasarz wrote:

podwyżka belki nic im nie da, wystarczy, że zmienią sposób
zaokrąglania do 1 gr, a nie jak jest teraz do 1 zł

Podwyżka belki da im niestety najwięcej! Belka z lokat to jakieś grosiki, chyba kilkadziesiąt milionów, najwięcej łupią inwestujących na giełdzie i w funduszach, tam zabierają po kilka miliardów rocznie, szczególnie w lepszych czasach.

Data: 2009-06-25 10:54:16
Autor: Valdi.Pavlack
Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe
"top" news:h1vch3$r6t$1atlantis.news.neostrada.pl

[...]

Nie jestem mocny w te klocki, ale jeżeli piszesz, że belka z lokat daje
grosiki to rozumiem, że te miliardy (coś ponad 2 mld w skali roku - jeżeli
się mylę proszę o sprostowanie), które inkasuje państwo pochodzą w głównej
mierze od wypracowanego zysku z akcji, funduszy, sprzedaży nieruchomości
osobą trzecim itp. :)

Data: 2009-06-25 11:46:13
Autor: top
Valdi.Pavlack wrote:

[...]

Dokładnie tak napisałem, przeczytaj jeszcze raz całość :). Belka z lokat daje kilkadziesiąt milionów, belka z giełdy i funduszy resztę (w 2008 było dużo mniej ze względu na bessę).

Data: 2009-06-25 12:59:25
Autor: Valdi.Pavlack
Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe
"top" news:h1vhjd$1js$1nemesis.news.neostrada.pl

Dokładnie tak napisałem, przeczytaj jeszcze raz całość :).

Bije się w pierś! Tak to jest jak się czyta i odpowiada na posty tuż przed
wyjściem z domu - w pełnym pośpiechu :)

Data: 2009-06-25 10:51:04
Autor: Valdi.Pavlack
Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe
"top" news:h1vcas$n7n$1nemesis.news.neostrada.pl

[...]

Obyś nie wypowiedział tego w złą godzinę :)

Data: 2009-06-25 09:40:27
Autor: plusz
[...]

wg mnie może się okazać, że US się po te odsetki jednak zgłosi
podatek płaci się chyba od odsetek postawionych do dyspozycji klienta
a więc jeśli odsetki nie są przelewane na rachunek klienta codziennie
to chyba podatek powinien byc liczony od całego zysku

--
plusz
www.KalkulatorLokat.pl

Data: 2009-06-25 19:00:30
Autor: Kamil Jońca
plusz <pluszpicassa@googlemail.com> writes:

[...]

Ewentualnie lokata odnawialna, której odnawianie można przerwać po
92,182 lub 365 odnowieniach :)

KJ

--
Remember:  Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
-- Dave Butler

Data: 2009-06-28 10:42:03
Autor: Marcin
Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe
Witam

Użytkownik "plusz" <pluszpicassa@googlemail.com> napisał w wiadomości news:b15ec8b9-a73a-

[...]

Ale zglosi sie do kogos kto zalozyl lokate czy do banku?
Bo to bank odpowiada za prawidlowe rozliczenie Belki z lokat.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-06-25 10:23:23
Autor: Aicha
Użytkownik "Tomasz" napisał:

https://lokaty.open.pl/form1/67/
Całkiem nieźle.

A co sądzicie o tej?
https://lokaty.open.pl/form1/54/
Mam ok. 10 - max 14 dni do dysponowania kasą ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-06-25 10:56:33
Autor: gornik
Osoba zwana "Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> napisała:

https://lokaty.open.pl/form1/67/
Całkiem nieźle.
A co sądzicie o tej?
https://lokaty.open.pl/form1/54/
Mam ok. 10 - max 14 dni do dysponowania kasą ;)
Miła i przyjemna :)
Niestety można założyć tylko raz (co już zrobiłem) i na maks. 5000
Kasa wraca pierwszą sesją eliksiru, więc faktycznie jest to 7 dni (jak
zakładałem, to zastanawiałem się, czy nie będą próbować jej przetrzymać,
np. zamykając dopiero wieczorem).

Górnik              |  "Więc kimże w końcu jesteś ?
mail-to(rot13):     |  - Jam częścią tej siły
arjf@revqnahf.bet   |  która wiecznie zła pragnąc
www.eridanus.org    |  wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

Data: 2009-06-25 12:20:39
Autor: Aicha
Użytkownik "gornik" napisał:

> [...]
>Mam ok. 10 - max 14 dni do dysponowania kasą ;)
Miła i przyjemna :)
Niestety można założyć tylko raz (co już zrobiłem) i na maks.

Dzięki :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-06-25 10:31:34
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Tomasz" <tompod@gmail.com> napisał w wiadomości news:891fe433-6ded-4eee-99c1-723917b162a333g2000vbe.googlegroups.com...

Okres lokaty Oprocentowanie netto Oprocentowanie brutto

3 miesiące 6,5% 8,09%
6 miesięcy 6,5% 8,16%
12 miesięcy 6,5% 8,29%

dobrze czytać!
Odsetki należne w przypadku zerwania lokaty przed okresem lokaty, na jaki została założona:
Brak odsetek

Data: 2009-06-25 12:16:16
Autor: Kamil Jońca
Tomasz <tompod@gmail.com> writes:

[...]

Tak czytam i mam wątpliwości czy faktycznie jest to "bezbelkowe" OIDP
odsetki muszą być "postawione do dyspozycji" a tu ten przypadek nie
zachodzi, więc MF mogłoby sie chyba przyczepić.

KJ

--
EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

Data: 2009-06-25 13:00:50
Autor: Valdi.Pavlack
Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe
"Kamil Jońca" news:87k530y5xr.fsfalfa.kjonca

...więc MF mogłoby sie chyba przyczepić.

Tą instytucję to niech za przeproszeniem świnia powącha! Ich pazerność sięga
granic możliwości.

Data: 2009-06-25 14:01:30
Autor: perian
In <news:87k530y5xr.fsfalfa.kjonca>, Kamil Jońca wrote:

Tak czytam i mam wątpliwości czy faktycznie jest to "bezbelkowe" OIDP
odsetki muszą być "postawione do dyspozycji" a tu ten przypadek nie
zachodzi, więc MF mogłoby sie chyba przyczepić.

A dlaczego nie zachodzi? Klient po prostu zadecydował z góry, że odsetki
po 1 dniu mają być kapitalizowane i ma być założona kolejna lokata na 1
dzień i tak przez 3,6,12 miesięcy. --
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Data: 2009-06-25 17:30:38
Autor: Arek
Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe
perian napisał(a) w wiadomości: <1v74cub5oi1fg$.dlg@perian.pl>...
[...]

To trochę śliski temat - pachnie dwuznacznością - czy lokata jest np.
6-miesięczna czy 1-dnowa. Bo jeżeli tracisz odsetki to ich nie masz.
Czyli kiedy tak _naprawdę_ stawiane są do dyspozycji kliena?
MF może wygrać - nie takie już rzeczy sądy wydedukowały z umów...

Lepiej gdyby napisali, że przy wcześniejszym niż deklarowany termin
wycofaniu lokaty _1-dniowej_ klient płaci karę umowną w wysokości
skapitalizowanych odsetek. Wtedy teoretycznie odsetek nie traci, ma
je do dyspozycji co dzień, nawet w chwili zerwania a "karę" płaci
jakby "niezależnie" z innej kieszeni... :)

Ja już pomijam kwestie lokaty "12-misięcznej" przy hipotetycznej
zmianie ordynacji podatkowej od nowego roku (zaokraglanie do 1gr).
Wtedy do końca roku bez Belki ale potem już z. Tak, wiem, wejdą
lokaty o max kwocie nie 13000 ale 130 zł... :)

Arek

Data: 2009-06-25 19:22:14
Autor: Ralf
Tomasz pisze:
[...]

Dane osobowe są w cenie :)

Wyrażam zgodę/y (...) na udostępnianiu moich danych osobowych (...)
dla celów marketingowych (...)
Noble Bank S.A., Noble Funds S.A., Panorama Finansów S.A., TUnŻ Europa S.A.

Dziwne, że to jeszcze nie wylądowało w UOKiK, skoro niedozwolone jest łączenie tej zgody
z faktem podpisania umowy.

Ralf

Data: 2009-06-25 20:34:22
Autor: schliesky
Ralf wrote:

[...]

No właśnie, bo nie chcę wklepywać swoich danych, a ta zgoda jest później: nie da się tego odznaczyć? Bo ktoś tu twierdził, że można się nie zgodzić.

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-06-25 20:47:41
Autor: Ralf
schliesky pisze:
Ralf wrote:

[...]

Jak widać możesz się zgodzić raz albo dwa razy :D

[_]
Wyrażam zgodę/y na przetwarzanie moich danych osobowych przez Open Finance S.A. z siedzibą w Warszawie, w tym na udostępnianiu moich danych osobowych jednostkom powiązanym z Open Finance S.A. w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (tj. Dz.U. z 2002 roku, Nr 76, poz. 694 ze zm.) (dalej zwane Jednostki Powiązane) dla realizacji umowy, której jestem stroną, jak i gdy jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem niniejszej umowy oraz

dla celów marketingowych,

w tym we wszystkich innych celach określonych w przepisie art. 23 ust. 1 pkt 2 i 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku, Nr 101, poz. 926) oraz upoważniam Open Finance S.A. do przekazywania moich danych osobowych oraz informacji objętych tajemnicą bankową następującym podmiotom: Noble Bank S.A., Noble Funds S.A., Panorama Finansów S.A., TUnŻ Europa S.A.
Oświadczam, że powyższe dane przekazuję Open Finance S.A. z siedzibą w Warszawie dobrowolnie oraz że zostałem/am poinformowany/a, iż: administratorem moich danych osobowych jest Open Finance S.A. z siedzibą w Warszawie, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz prawo ich poprawiania, dane osobowe są udostępniane dobrowolnie.

[_]
Wyrażam zgodę/y na otrzymanie od Open Finance S.A. oraz od jednostek powiązanych z Open Finance S.A. w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (tj. Dz.U. z 2002 roku, Nr 76, poz. 694 ze zm.) informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz.U. z 2002 roku, Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

[_]
Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję treść Regulaminu otwierania terminowych lokat oszczędnościowych drogą elektroniczną.

Data: 2009-06-25 23:35:07
Autor: schliesky
Ralf wrote:
Jak widać możesz się zgodzić raz albo dwa razy :D

Hehe, trzeba pokazać właściwy entuzjazm :-)

Data: 2009-06-27 16:17:33
Autor: ===Tomy===
Dnia Thu, 25 Jun 2009 23:35:07 +0200, schliesky napisał(a):

Hehe, trzeba pokazać właściwy entuzjazm :-)

Zgodę zawsze można cofnąć.

--
===Tomy===

Software is like sex: