Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe

Data: 2009-06-25 01:11:58
Autor: Robert(felo)
Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe
On 25 Cze, 10:01, Tomasz <tom...@gmail.com> wrote:
Okres lokaty    Oprocentowanie netto    Oprocentowanie brutto

3 miesiące     6,5%    8,09%
6 miesięcy     6,5%    8,16%
12 miesięcy    6,5%    8,29%

Kwota minimalna 500, maksymalna 13000; liczba lokat nieograniczona.

https://lokaty.open.pl/form1/67/

Całkiem nieźle.

To ładnie wydymani się czują, posiadacze lokaty wspólnej... ;]

Data: 2009-06-25 03:04:55
Autor: pZyHo
On 25 Cze, 10:11, "Robert(felo)" <robert.ko...@gmail.com> wrote:
> [...]

>https://lokaty.open.pl/form1/67/

> Całkiem nieźle.

To ładnie wydymani się czują, posiadacze lokaty wspólnej... ;]

Ten kto zakladal "lokate wspolna" pod sam koniec i nie zrobil jeszcze
przelewu moze olac sprawe i zalozyc te bezbelkowe.

Data: 2009-06-25 12:59:55
Autor: Valdi.Pavlack
Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe
"pZyHo"

Ten kto zakladal "lokate wspolna" pod sam koniec i nie zrobil jeszcze
przelewu moze olac sprawe i zalozyc te bezbelkowe.

true, true, true...

Data: 2009-06-26 12:33:44
Autor: Karol S
pZyHo pisze:

To ładnie wydymani się czują, posiadacze lokaty wspólnej... ;]

Ten kto zakladal "lokate wspolna" pod sam koniec i nie zrobil jeszcze
przelewu moze olac sprawe i zalozyc te bezbelkowe.

A kto zrobił, może zerwać lokatę i założyć nową. Zdaje się że da się nawet bez przelewu kasy w te i wewte.

Karol

Data: 2009-06-25 10:51:33
Autor: Valdi.Pavlack
Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe
"Robert(felo)"

To ładnie wydymani się czują, posiadacze lokaty wspólnej... ;]

Możesz rozwinąć swoją myśl bo ja jakoś nie czuję się wydymany :)

Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe