Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe

Data: 2009-06-25 01:12:26
Autor: Mariusz Tasarz
Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe
On 25 June, 10:01, Tomasz <tom...@gmail.com> wrote:
Okres lokaty    Oprocentowanie netto    Oprocentowanie brutto

3 miesiące     6,5%    8,09%
6 miesięcy     6,5%    8,16%
12 miesięcy    6,5%    8,29%

Kwota minimalna 500, maksymalna 13000; liczba lokat nieograniczona.

https://lokaty.open.pl/form1/67/

Całkiem nieźle.

im więcej takich lokat, tym szybciej się to skończy :D

Data: 2009-06-25 10:16:20
Autor: top
Mariusz Tasarz wrote:

im więcej takich lokat, tym szybciej się to skończy :D

No niestety, rząd szuka sposobu załatania dziury budżetowej. Podwyżka belki do 30% a może 40% to dla nich najlepszy sposób, bo nie zmniejszający popularności (w końcu większość ludzi nie oszczędza ani nie inwestuje), a może nawet zwiększający "bo nareszcie zabiorą tym bogatym, a nie nam biednym emeryton i bezrobotnym" . grrrrr... już się boję :/.

t0p

Data: 2009-06-25 01:19:55
Autor: Mariusz Tasarz
On 25 June, 10:16, top <t...@niespamuj.com> wrote:
Mariusz Tasarz wrote:
> [...]

nie inwestuje), a może nawet zwiększający "bo nareszcie zabiorą tym
bogatym, a nie nam biednym emeryton i bezrobotnym" . grrrrr... już się

podwyżka belki nic im nie da, wystarczy, że zmienią sposób
zaokrąglania do 1 gr, a nie jak jest teraz do 1 zł

Mariusz

Data: 2009-06-25 01:24:40
Autor: Krzysiek
On 25 Cze, 10:19, Mariusz Tasarz <m.tas...@gmail.com> wrote:

podwyżka belki nic im nie da, wystarczy, że zmienią sposób
zaokrąglania do 1 gr, a nie jak jest teraz do 1 zł
to wtedy może kapitalizacja minutowa, albo sekundowa;)
albo zależna od stanu środków, tak dobrana wzorem aby odsetki zawsze <
0,5 gr;)

Data: 2009-06-25 01:28:02
Autor: Mariusz Tasarz
On 25 June, 10:24, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:
> [...]

to wtedy może kapitalizacja minutowa, albo sekundowa;)
albo zależna od stanu środków, tak dobrana wzorem aby odsetki zawsze <

to by musieli zmienić rozdzielczość zapisów na kontach do np. setnych
części grosza :)

Data: 2009-06-25 01:53:42
Autor: Krzysiek
On 25 Cze, 10:28, Mariusz Tasarz <m.tas...@gmail.com> wrote:

to by musieli zmienić rozdzielczość zapisów na kontach do np. setnych
części grosza :)

Myślę, że to nie problem:) Z resztą mogą zapisać, że środki w ciągu
dnia lądują na koncie technicznym a dla posiadacza rachunku są
widoczne dopiero na koniec dnia..

Data: 2009-06-25 10:27:13
Autor: top
Mariusz Tasarz wrote:

podwyżka belki nic im nie da, wystarczy, że zmienią sposób
zaokrąglania do 1 gr, a nie jak jest teraz do 1 zł

Podwyżka belki da im niestety najwięcej! Belka z lokat to jakieś grosiki, chyba kilkadziesiąt milionów, najwięcej łupią inwestujących na giełdzie i w funduszach, tam zabierają po kilka miliardów rocznie, szczególnie w lepszych czasach.

Data: 2009-06-25 10:54:16
Autor: Valdi.Pavlack
Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe
"top" news:h1vch3$r6t$1atlantis.news.neostrada.pl

[...]

Nie jestem mocny w te klocki, ale jeżeli piszesz, że belka z lokat daje
grosiki to rozumiem, że te miliardy (coś ponad 2 mld w skali roku - jeżeli
się mylę proszę o sprostowanie), które inkasuje państwo pochodzą w głównej
mierze od wypracowanego zysku z akcji, funduszy, sprzedaży nieruchomości
osobą trzecim itp. :)

Data: 2009-06-25 11:46:13
Autor: top
Valdi.Pavlack wrote:

[...]

Dokładnie tak napisałem, przeczytaj jeszcze raz całość :). Belka z lokat daje kilkadziesiąt milionów, belka z giełdy i funduszy resztę (w 2008 było dużo mniej ze względu na bessę).

Data: 2009-06-25 12:59:25
Autor: Valdi.Pavlack
Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe
"top" news:h1vhjd$1js$1nemesis.news.neostrada.pl

Dokładnie tak napisałem, przeczytaj jeszcze raz całość :).

Bije się w pierś! Tak to jest jak się czyta i odpowiada na posty tuż przed
wyjściem z domu - w pełnym pośpiechu :)

Data: 2009-06-25 10:51:04
Autor: Valdi.Pavlack
Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe
"top" news:h1vcas$n7n$1nemesis.news.neostrada.pl

[...]

Obyś nie wypowiedział tego w złą godzinę :)

Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe