Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe

Data: 2009-06-25 10:23:23
Autor: Aicha
Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe
Użytkownik "Tomasz" napisał:

https://lokaty.open.pl/form1/67/
Całkiem nieźle.

A co sądzicie o tej?
https://lokaty.open.pl/form1/54/
Mam ok. 10 - max 14 dni do dysponowania kasą ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-06-25 10:56:33
Autor: gornik
Osoba zwana "Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> napisała:

https://lokaty.open.pl/form1/67/
Całkiem nieźle.
A co sądzicie o tej?
https://lokaty.open.pl/form1/54/
Mam ok. 10 - max 14 dni do dysponowania kasą ;)
Miła i przyjemna :)
Niestety można założyć tylko raz (co już zrobiłem) i na maks. 5000
Kasa wraca pierwszą sesją eliksiru, więc faktycznie jest to 7 dni (jak
zakładałem, to zastanawiałem się, czy nie będą próbować jej przetrzymać,
np. zamykając dopiero wieczorem).

Górnik              |  "Więc kimże w końcu jesteś ?
mail-to(rot13):     |  - Jam częścią tej siły
arjf@revqnahf.bet   |  która wiecznie zła pragnąc
www.eridanus.org    |  wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

Data: 2009-06-25 12:20:39
Autor: Aicha
Użytkownik "gornik" napisał:

> [...]
>Mam ok. 10 - max 14 dni do dysponowania kasą ;)
Miła i przyjemna :)
Niestety można założyć tylko raz (co już zrobiłem) i na maks.

Dzięki :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe