Open Finance. Debile

Data: 2010-12-30 16:03:19
Autor: ikarek
Open Finance. Debile
"Czesuaw P." <czechu.p@op.pl> wrote in message news:ifi56o$p89$1news.onet.pl...
[ciach]
Ciekaw jestem kiedy dostajecie papierowe potwierdzenia założenia lokaty? Pewnie po jej zakończeniu...

W różnych losowych okresach, od tygodnia do 2 miesięcy :)
I zdumiewająco często coś się na nich nie zgadza - a to data
lokaty, a to konto do zwrotu środków (mam 2 potwierdzenia
z jakimś kontem z kapelusza, które wygląda na wewnętrzny
nr rachunku w Noble, który zostałby mi przydzielony, *gdybym*
założył u nich ROR - czego nie zrobiłem. Oczywiście w systemie
nr-y kont pokazują się dobre...

Open Finance. Debile