Open Finance - gdzie sa srodki z zakonczonych lokat ?

Data: 2012-01-04 20:40:07
Autor: T
Open Finance - gdzie sa srodki z zakonczonych lokat ?
Witam,

Pod koniec roku konsultant Open Finance zaproponował przedłużenie kilku lokat na nowych warunkach (pozegnanie z Belką na 12 miesiecy 6.36% netto).
1 stycznia stare lokaty zakończyły się (w OpenOnline widnieją na liście lokat zakończonych w ciągu ostatnich 14 dni), ale nowe nie pojawiły się w systemie, jak również środki nie zostały przelane na wskazane w starych lokatach rachunki bankowe.
Krótko mówiąc - wygląda to, jakby kasa zniknęła :-(
Telefoniczny konsultant OF stwierdził, że ma w systemie wiszące zlecenia założenia nowych lokat (których ja nie widzę), ale nie był w stanie powiedzieć, kiedy te zlecenia zostaną zrealizowane.

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ?
Nie wiem, czy czekać, czy też jechać do oddziału OF i przycisnąć ich, żeby zwrócili środki z zakończonych lokat na moje konto.

Data: 2012-01-05 08:19:14
Autor: Bogdan
Open Finance - gdzie sa srodki z zakonczonych lokat ?
Ta operacja wymaga recznej obs³ugi
i trochê to trwa.

Data: 2012-01-10 08:48:13
Autor: Tolek
Open Finance - gdzie sa srodki z zakonczonych lokat ?
Ten Open Finance to jaka¶ ¶ciema, bo mi te¿ to zaproponowali, mimo ¿e ju¿
mia³em zlecenia na przed³u¿enie lokat na "Magiczna Dwunastka". I tak
spieprzyli, ze wcze¶niej przed³u¿one lokaty wróci³y mi na konto. --

Open Finance - gdzie sa srodki z zakonczonych lokat ?