Open Finance nie działa

Data: 2010-12-28 08:13:18
Autor: Krzycho
Open Finance nie działa
O godzinie 8.15 maja sesje wychodzącą a od pół godziny ich serwis nie działa!!! Nie chcę dalej takich niespodzianek, dla mnie już przegieli.

--
Krzysztof

Data: 2010-12-28 08:46:41
Autor: Krzysztof
Open Finance nie działa

"Krzycho" <biuro@szambo.bu> wrote in message news:ifc31l$8r8$1mx1.internetia.pl...
O godzinie 8.15 maja sesje wychodzącą a od pół godziny ich serwis nie działa!!! Nie chcę dalej takich niespodzianek, dla mnie już przegieli.

Niestety to sie sypie, podobnie Getinonline, z samego rana mozna bylo sie zalogowac, ale saldo w Openie sie nie odswiezalo, lokaty-salda z poprzedniego dnia, Getinonline-salda sie odswiezyly, ale teraz i tak brak mozliwosci zalogowania.

Open Finance nie działa