Open Finance - niezamawiana karta

Data: 2009-09-14 11:29:32
Autor: jijomo
Open Finance - niezamawiana karta
Witam.
Okolo dwoch tygodni temu zadzwonil do mnie ktos z Open Finance (mam tam lokate) i zaproponowal mi karte kredytowa z limitem 1000 PLN ;)
Grzecznie odmowilem, podziekowal, rozlaczyl sie.
W zeszlym tygodniu dzwoni do mnie kurier, ze ma do mnie przesylke z OF. Pomyslalem, ze to zapewne ta slynna umowa od lokaty, ktora juz 3 miesiace do mnie idzie. Umowilem sie z kurierem, oczywiscie przyjechal godzine za pozno, otwieram paczke i wyjmuje... Karte kredytowa i umowe do niej.
Oczywiscie odmowilem podpisania czegokolwiek, kurier powiedzial, ze odesle to z oznaczeniem "odmowa przyjecia". Czy dobrze zrobilem? Moze powinienem to wziac bez podpisywania? Czy kurier nie moze teraz jakos skorzystac z mojej karty?

pzdr. jijomo

Data: 2009-09-14 16:55:27
Autor: JanKo
Open Finance - niezamawiana karta
Agent jijomo nadaje:
Czy kurier nie moze teraz jakos
skorzystac z mojej karty?

Oczywiście że może, np. jak kotek narobi na dywan ale wtedy dobrze jest mieć minimum dwie ;-)
Nie martw się, twoje finanse są bezpieczne. PIN do karty przychodzi osobno pocztą a poza tym kartę trzeba aktywować korzystając z loginu i hasła do konta w OF.

Open Finance - niezamawiana karta