Open Finance opłaty

Data: 2014-04-23 14:03:15
Autor: g672
Open Finance opłaty
Witam.
Czy zaczęli pobierać opłaty za prowadzenie konta optymalnego lub kartę debetową? Jakoś mi się niechcący -10PLN zrobiło...
pozdr.

Data: 2014-04-23 17:02:35
Autor: PiotrF
Open Finance opłaty
tak
też mi zajaczek przyniosł debet na 10zł za prowadzenie konta co dozgonnie miało byćdarmowe zgodnie z ichniejszym regulaminem

znow trzeba na tele reklamacje składać i czekać miesiacami na uznanie
co za tandeta ten łopen ech

Piotr

--

Użytkownik "g672" <g673@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5357ac04$0$2241$65785112news.neostrada.pl...
Witam.

Data: 2014-04-23 17:19:58
Autor: MarekZ
Open Finance opłaty
Użytkownik "PiotrF"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:lj8kn4$88j$1@node2.news.atman.pl...

[...]

A jaki macie typ rachunku w tym parabanku?

Bo konto optymalne jest nadal bez opłat.

Data: 2014-04-23 17:29:57
Autor: g672
Open Finance opłaty

A jaki macie typ rachunku w tym parabanku?

Bo konto optymalne jest nadal bez opłat.

Ja mam konto optymalne i naliczyli mi opłatę. :(
Na razie wysłałem pytanie przez formularz na www.
Zobaczymy co będzie.

Data: 2014-04-29 20:30:26
Autor: g672
Open Finance opłaty

A jaki macie typ rachunku w tym parabanku?

Bo konto optymalne jest nadal bez opłat.

Ja mam konto optymalne i naliczyli mi opłatę. :(
Na razie wysłałem pytanie przez formularz na www.
Zobaczymy co będzie.

W nawiązaniu do przesłanej przez Pana wiadomość o treści:
„ Witam.Dlaczego naliczono mi opłatę za prowadzenie rachunku do konta optymalnego??? ...”
uprzejmie informuję, że próbowałam skontaktować się z Panem telefonicznie. Niestety, nie udało się nawiązać połączenia. Chciałabym przekazać Panu, że posiada Pan obecnie pakiet Rachunek Oszczędnościowo Rozliczeniowy - Promocja z nagrodą, aby powyższe opłaty nie naliczały się należy zmienić bezpłatnie pakiet konta, poprzez dyspozycję wydaną telefonicznie. Proszę zatem o kontakt w dogodnym terminie.

W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta

Dobre ;)

Data: 2014-05-02 13:18:16
Autor: g672
Open Finance opłaty
W dniu 2014-04-29 20:30, g672 pisze:

[...]

telefonicznie. ProszÄ™ zatem o kontakt w dogodnym terminie.

W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta

Dobre ;)

Oczywiście zapomniałem zadzwonić.
Dzisiaj loguję się do banku a tam... zwrot opłaty za prowadzenie rachunku ;).
Bardzo dobre ;) ;) ;)
pozdr.

Data: 2014-04-23 19:00:51
Autor: PiotrF
Open Finance opłaty
konto założone wrzesien 2010
na poczatku bylo "optymalne z nagrod±"  przez 12msc
po 12 miesiacach stalo sie bezplatnym optymalnym bez oplat.
teraz 11.kwiecien 2014  pobranie pierwszej opłaty za prowadzenie konta optymalnego.
 Nagle obudził się komornik openowy i zaczal kroić

--

Użytkownik "MarekZ" <brak.adresu@w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lj8lmt$38e$1srv13.cyf-kr.edu.pl...

Data: 2014-04-23 19:33:22
Autor: g672
Open Finance op�aty

  Nagle obudziďż˝ siďż˝ komornik openowy i zaczal kroiďż˝
To znaczy, że trzeba się z nimi pożegnać...

Data: 2014-04-23 19:47:40
Autor: RobertS
Open Finance op�aty
W dniu 2014-04-23 19:33, g672 pisze:

  Nagle obudziďż˝ siďż˝ komornik openowy i zaczal kroiďż˝
To znaczy, że trzeba się z nimi pożegnać...

a jakie dokładnie konto w OO posiadasz?

RobertS

Data: 2014-04-25 08:41:03
Autor: eisenberg
Open Finance op�aty
Aż zajrzałem - u mnie konto optymalne założone w kwietniu 2010, zadnej opłaty nie pobrano

Open Finance opłaty