Open Finance, propozycje.

Data: 2010-11-23 00:11:14
Autor: T.F.
Open Finance, propozycje.
On 22/11/2010 19:48, wiatrak wrote:

Czyżby szykowały sie jakieś duże zmiany oprocentowania na rynku lokat?

oczywiscie.
wszyscy o tym trabia.
% pojda w gore.
to co teraz wydaje sie atrakcyjnie, juz niedlugo - nie bedzie
(a srodki zablokowane na rok albo i dwa)

--
T.F.

Data: 2010-11-23 07:38:52
Autor: kz0
Open Finance, propozycje.
T.F. <tom_fed@usunto.wp.pl> napisał(a):
> [...]

% pojda w gore.
to co teraz wydaje sie atrakcyjnie, juz niedlugo - nie bedzie
(a srodki zablokowane na rok albo i dwa)

Witam.
Ja kończę lokaty w miarę upływu terminów, ponieważ nie mogę (OF nie chce)
upoważnić do nich żony. Przenoszę się na drugą stronę ulicy do eurobanku. Pozdrawiam.kz0 --

Open Finance, propozycje.