Open Finance - ściema???

Data: 2009-07-30 22:29:20
Autor:
Open Finance - ściema???
Właśnie złożyłem wniosek o lokatę 10% - u nich i cisza... pokazało okienko
wniosek przyjęty > dalej i okienko logowania

A nie dostałem e-mail'a ani SMS z hasłem :(

U  nich to ktoś ręcznie wysyła???? W pocztowym nie miałem takich cyrków
wszystko było zaraz w skrzynce! Czy raczej moja odmowa wysyłania
marketingowych śmieci tak na nich podziałała?

Data: 2009-07-30 22:45:09
Autor:
Open Finance - ściema???
ponad 30 minut na automat SZOK...

Data: 2009-07-30 22:45:13
Autor:
Open Finance - ściema???
ponad 30 minut na automat SZOK... juz mam

Data: 2009-07-31 07:56:11
Autor: perszing
Open Finance - ściema???
b1op.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
ponad 30 minut na automat SZOK... juz mam

Czasem nawet dluzej. Moze idzie przez czlowieka?

p.
--
www.ogloszeniadrobne.warszawa.pl

Data: 2009-07-31 02:44:55
Autor: mic49
Open Finance - ściema???
Witam,

Z ciekawości,

Uważasz, że na tej lokacie zyskasz coś szczególnego?

Michał

Data: 2009-07-31 10:43:53
Autor:
Open Finance - ściema???
mic49 <michalp@interia.pl> napisał(a):
Witam,

Z ciekawo=B6ci,

Uwa=BFasz, =BFe na tej lokacie zyskasz co=B6 szczeg=F3lnego?

Micha=B3

nie inwestuje już w skarpetki :)
zaadresować to tak

Imię nazwisko - moje i adres nobla??? - bo M nie puszcza bez adresu???

ps. Domaniewska 39
02-672 Warszawa

?????

Data: 2009-07-31 05:41:04
Autor: mic49
Open Finance - ściema???

nie inwestuje już w skarpetki :)

I słusznie, tylko moje pytanie jest takie, czy zadowala cię niecałe 8
złotych, jakie maksymalnie możesz uzyskać na tej lokacie - nie szkoda
czasu?

Michał

Data: 2009-07-31 15:17:23
Autor:
Open Finance - ściema???
mic49 <michalp@interia.pl> napisał(a):

> nie inwestuje ju=BF w skarpetki :)

I s=B3usznie, tylko moje pytanie jest takie, czy zadowala ci=EA nieca=B3e 8
z=B3otych, jakie maksymalnie mo=BFesz uzyska=E6 na tej lokacie - nie szkoda
czasu?

Micha=B3

od czegoś należy zacząć testować ten ich "produkt"

Data: 2009-07-31 15:17:25
Autor:

Data: 2009-07-31 18:58:57
Autor: Valdi.Pavlack
Open Finance - ściema???
<b1op.SKASUJ@gazeta.pl> news:h4v1u5$keh$1inews.gazeta.pl

od czegoś należy zacząć testować ten ich "produkt"

Od wybrania innego produktu depozytowego z ich oferty.

Open Finance - ściema???