Open Finance - tylko jdna lokata optymalna?

Data: 2009-07-23 08:19:57
Autor: Paweł Muszyński
Open Finance - tylko jdna lokata optymalna?
K pisze:
W opisie lokaty optymalnej na  http://lokaty.open.pl/form1/70/ jest zapis "W okresie trwania jednej Lokaty Optymalnej nie masz możliwości zawarcia kolejnej. Kolejną Lokatę Optymalną możesz założyć po zakończeniu okresu umownego poprzedniej Lokaty Optymalnej."  Czy tak bylo od poczatku?

No właśnie - miałem 2 i nie udało mi się trzeciej założyć...

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl

Data: 2009-07-24 11:14:10
Autor: MrMrooz
Paweł Muszyński <pmuch.nospam@bolinko.wytnijto.org> napisał(a):
K pisze:
> [...]
> okresie trwania jednej Lokaty Optymalnej nie masz możliwości zawarcia > kolejnej. Kolejną Lokatę Optymalną możesz założyć po zakończeniu okresu > umownego poprzedniej Lokaty Optymalnej."  Czy tak bylo od poczatku?
Ciekawe co sie stanie gdy ktos zalozyl wiecej niz jedna lokate przed 14 lipca (np. po jednej na 3 i 6 miesiecy) i zaznaczyl ze maja byc odnawialne. Teoretycznie w podanym przykladzie 3 miesieczna nie powinna sie odnowic :-)

Pozdrawiam
Michal M

--

Open Finance - tylko jdna lokata optymalna?