Open Finanse ma³y problem

Data: 2010-09-26 21:54:07
Autor: Damian Niusy
Open Finanse ma³y problem
Witam,

Zauwa¿y³em dzisiaj ¿e od 16.09 nie zwiêkszaj± mi siê odsetki na
lokatach w Open Finanse. Ostatnia Data kapitalizacji to
16.09.2010.

Te¿ kto¶ z was tak ma ?
Mam tam za³o¿one lokaty optymalnie dobrane i nie chcia³ bym aby
oni odsetki policzyli ³±cznie na koniec :)

Damian

Data: 2010-09-26 23:29:47
Autor: m7marek
Open Finanse ma³y problem
U¿ytkownik "Damian Niusy" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i7o8d0$4c5$1news.onet.pl...
Witam,

Zauwa¿y³em dzisiaj ¿e od 16.09 nie zwiêkszaj± mi siê odsetki na
lokatach w Open Finanse. Ostatnia Data kapitalizacji to
16.09.2010.

w of czesto jest problem z odswie¿aniem
przechodz miedzy podstronami przez max 5 minut,
a odswie¿y sie o naliczone odsetki

Data: 2010-09-29 12:05:24
Autor:
> [...]
> Zauwa¿y³em dzisiaj ¿e od 16.09 nie zwiêkszaj± mi siê odsetki na
> lokatach w Open Finanse. Ostatnia Data kapitalizacji to

Ja mam podobnie. Ostatnia kapitalizacja to 23.09 (dzi¶ jest 29.09). Wkrótce
koñcz± mi siê lokaty. Mam nadziejê, ¿e przyjd± z odsetkami poprawnie
naliczonymi - wiem, ile siê spodziewaæ. Ciekawe, czy komu¶ kiedy¶ ¼le
wyp³acili ;-)

Data: 2010-10-01 17:45:55
Autor:
Open Finanse ma³y problem
Co zrobiæ, ¿eby ten Fajan¶ny system wreszcie siê od¶wie¿y³??? Wisz± mi w nim
zakoñczone i zwrócone lokaty... Dla ¿artu zerwa³em zakoñczon± lokatê - ale nie
pomog³o, system poinformowa³, ¿e ¶rodki zostan± zwrócone w ci±gu 48 godzin...

Macie jaki¶ patent na wymuszenie od¶wie¿enia?

Data: 2010-10-01 22:32:06
Autor: XYZ
Open Finanse ma³y problem
On 01.10.2010 19:45, assembea@NOSPAM.gazeta.pl wrote:
[...]

To, ¿e wisz± zakoñczone lokaty nie ma nic wspólnego z od¶wie¿eniem, jakie trzeba dokonaæ, ¿eby zobaczyæ np. aktualn± kwotê na ROR - to dzieje siê natychmiastowo poprzez wybranie innej zak³adki.
U mnie zakoñczone lokaty widzia³em przez kilka dni. A w czym Ci to przeszkadza?

Data: 2010-10-02 06:29:42
Autor:
Open Finanse ma³y problem
To, ¿e wisz± zakoñczone lokaty nie ma nic wspólnego z od¶wie¿eniem, jakie trzeba dokonaæ, ¿eby zobaczyæ np. aktualn± kwotê na ROR - to dzieje siê natychmiastowo poprzez wybranie innej zak³adki.

U mnie to nie dzia³a - mo¿e dlatego, ¿e mam u nich tylko lokaty, ¿adnych kart
ani roru. Przechodzê do innych zak³adek, np. karta, przelewy, ale po powrocie
do mojego portfelu i lokat wci±¿ widzê zdezaktualizowane saldo sprzed pó³tora
tygodnia i informacjê o lokatach z tego czasu (m.in. jako niezakoñczone wisz±
lokaty, które w przeci±gu ostatniego pó³tora tygodnia siê zakoñczy³y).

U mnie zakoñczone lokaty widzia³em przez kilka dni. A w czym Ci to przeszkadza?

Sêk w tym, ¿e ja nie widzê ich jako zakoñczonych tylko jako aktualne.
Podawanie zdezaktualizowanego salda w³a¶ciwie mi nie przeszkadza... ale je¶li
opcja "saldo" nie dzia³a Fajansowi, to mo¿e powinien z podawania jej zrezygnowaæ?

System maj± beznadziejny...

Data: 2010-10-02 18:44:44
Autor: zlotowinfo
Open Finanse ma³y problem
U¿ytkownik <assembea@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i86jgm$9rn$1inews.gazeta.pl...
[...]

ten badziewiacki bank tak ma dzia³a chyba offline
te¿ mnie to denerwowa³o
przesta³em zagl±daæ po co siê denerwowaæ

jako konto oszczêdnosciowe/lokatowe OK, po za tym padactwo

Data: 2010-10-15 15:59:53
Autor:
Open Finanse ma³y problem
zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> napisa³(a):
ten badziewiacki bank tak ma dzia³a chyba offline
te¿ mnie to denerwowa³o
przesta³em zagl±daæ po co siê denerwowaæ

Teraz ju¿ wiemy, dlaczego od miesi±ca dzia³a offline - przenie¶li pracowników
do getinonline. I pewnie tym chc± zniechêciæ do OPENA, ¿eby ludzie z lokatkami
migrowali do getinonline. --

Open Finanse ma³y problem