Open, Getin, - ma³y problem z SMS

Data: 2011-11-11 10:43:03
Autor: Damian News
Open, Getin, - ma³y problem z SMS
Witam,

Open Finanse i Getin Online maj± chyba ma³y problem z SMS.
Po wpisaniu kodu SMS przy edycji lokaty dostajê komunikat:
Pola oznaczone tym kolorem s± b³êdnie wype³nione.
ale zmiany system przyjmuje wprowadzone zmiany
Gdy wpiszê b³êdny SMS komunikat jest taki sam ale na
szczêscie system nic w lokacie nie zmienia.

Przy zmianie numeru telefonu (2 SMS) wszystko OK

W Idea Banku wszystko OK

Damian

Data: 2011-11-11 09:51:08
Autor: Konfabulator
Open, Getin, - ma³y problem z SMS
Damian News <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisa³(a):
Open Finanse i Getin Online maj± chyba ma³y problem z SMS.

Uprzejmie informujemy, ¿e od godziny 00:00 dnia 11.11.2011 r. do godziny 00:30
dnia 14.11.2011 r. z uwagi na prace konserwacyjne wyst±pi brak aktualizacji
transakcji w bankowo¶ci internetowej Getinonline. Za utrudnienia przepraszamy.

Data: 2011-11-11 11:53:21
Autor: Damian News
[...]

Brak aktualizacji transakcji to ja rozumiem ¿e jak zrobiê sobie przelew z
jednego konta na drugie to mi siê nie od¶wie¿y aktualny stan. Byæ mo¿e
prace konserwacyjne maj± jaki¶ wp³yw na edycje lokat ale z tego
komunikatu to nie wynika.

Jutro koñczy mi siê spora ilo¶æ lokat i mia³em zamiar na kilka dni to
przelaæ na oszczêdno¶ciowe aby kasa pracowa³a a tu taka niespodzianka z tymi
pracami wiêc musia³em pozmieniaæ konto do zwrotu lokat i jestem ciekaw co z
tego wyjdzie. tzn. czy kasê przelej± na oszczêdne i bêd± od tego odsetki
czy na g³ówne i z odsetek nici.

Damian

Data: 2011-11-13 11:32:54
Autor: Andy_Bi
Open, Getin, - ma³y problem z SMS

U¿ytkownik "Damian News" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9iqnc$huc$1news.onet.pl...
[...]

Witam!
Ja te¿ mia³em podobny problem.
30 pa¼dziernika chcia³em zmieniæ status kilku lokat
z odnawialnych na nieodnawialne i za ka¿dym razem
otrzymywa³em komunikat, ¿e has³o jest b³edne.
Rozumiem, ¿e za pierwszym razem mog³em siê pomyliæ,
ale za nastêpnymi razami sprawdza³em dok³adnie.
Poza tym w którym¶ momencie (we wrze¶niu) samoczynnie zmieni³ mi siê
status wszystkich lokat z nieodnawialnych na odnawialne.
Kilka lokat siê odnowi³o.
Z³o¿y³em reklamacjê i czekam na odpowied¼.
Pozdrawiam

Data: 2011-11-13 16:45:04
Autor: Damian News
[...]

U mnie zniany konta do zwrotu kasy system jako¶ przyj±³ mam nawet potwierdzenie pdf ze zmienonym numer, ale kasa z lokat i tak wróci³a na te stare czyli nieoprocentowane konto. Te¿ z³o¿ê reklamcjê skora mam potwierdzenie to powinni to przelaæ na oszczêdno¶ciowe i naliczyæ odsetki. Zobaczymy co z tego bêdzie.

Pozdrawiam

Open, Getin, - ma³y problem z SMS