Open - chcą mi zlikwidować nadliczbowe KO

Data: 2010-09-27 04:32:35
Autor: schliesky
Open - chcą mi zlikwidować nadliczbowe KO
Podczas otwierania konta w Openie założyłem sobie 4 KO, system
pozwoliłby wtedy i na założenie jeszcze większej liczby, niestety nie
skorzystałem z tego, a dzień później już nie mogłem. Ostatnio
zgłosiłem reklamację(*) i dopatrzyli się niestety tego i chcą mi jedno
oszczędnościowe zlikwidować. Mają do mnie zadzwonić i tę sprawę
załatwić. Tak się zastanawiam czy mogę się nie zgodzić i ich olać? Czy
mogą je skasować bez mojej zgody(na wszystkich mam jakąś kasę).

Pzdr. Schliesky

(*) a reklamacja to też ciekawa sprawa: chciałem zrobić dwa przelewy z
KO(zaćmienie umysłu) czyszczące całkowicie konto. Jeden poszedł, a
drugi został odrzucony, bo przed jego wykonaniem pobrali 4.99 prowizji
i okazało się, że na KO, nie było już takiej kwoty jaką chciałem
przelać :-) Tak więc teraz jest taka sytuacja, że pobrali prowizję, za
coś co nie miało miejsca, reklamacja zatem jak najbardziej słuszna,
nieprzemyślany system uratował moje 5zł. Jeszcze nieuznana, ale nie
widzę opcji, żeby byli w stanie to wybronić.

Open - chcą mi zlikwidować nadliczbowe KO