Open i login

Data: 2009-08-05 16:06:11
Autor: SERG
Open i login
Chciałem założyć lokatę optymaln± w OF, ale zgubiłem swój login i hasło. Jest  jaki¶ sposób, aby można było odzyskać login i hasło czy przepadło?

Data: 2009-08-05 16:40:51
Autor: Valdi.Pavlack
Open i login
"SERG" news:h5c3km$9fn$1inews.gazeta.pl

Chciałem założyć lokatę optymaln± w OF, ale zgubiłem swój login i hasło.
Jest  jaki¶ sposób, aby można było odzyskać login i hasło czy przepadło?

Zadzwoń do nich. Zweryfikuję Cię o login odzyskasz.

Data: 2009-08-06 00:17:23
Autor: RobertS
Open i login

Chciałem założyć lokatę optymaln± w OF, ale zgubiłem swój login i hasło.
Jest  jaki¶ sposób, aby można było odzyskać login i hasło czy przepadło?

Zadzwoń do nich. Zweryfikuję Cię o login odzyskasz.

ale do weryfikacji potrzebne było hasło (ostatnio też login gdzie¶ posiałem), nie wiem jak to wygl±da jak nie pamiętasz ani loginu ani hasła...

ach i login wysyłaj± na adres email, który podawało się przy zakładaniu konta

RobertS

Open i login