Open - przerwa na konserwację

Data: 2010-08-27 19:54:27
Autor: witrak()
Open - przerwa na konserwację
Zapowiadają, że od dzisiaj od 20.00 do jutra do 16:00, ale już (19:50) zalogować się nie można...

witrak()

Data: 2010-08-28 07:36:43
Autor: kjonca
On 27 Sie, 19:54, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:
Zapowiadają, że od dzisiaj od 20.00 do jutra do 16:00, ale już
(19:50) zalogować się nie można...

No i wygląda, na to, że po przerwie można mieć kisa z MC a nie visy..
Aż mnie korci, żeby wysłać wniosek  :)

Data: 2010-08-28 16:40:34
Autor: crc_error
[...]

Tak z czystej ciekawosci, jaka jest roznica miedzy KISem z MC, a z KISem z Visy, poza logiem na karcie? Z tego co widze ten MC i tak jest bez paypass-a...

crc

Data: 2010-08-29 00:07:06
Autor: Rafał
W dniu 2010-08-28 16:40, crc_error pisze:
Tak z czystej ciekawosci, jaka jest roznica miedzy KISem z MC, a z KISem
z Visy, poza logiem na karcie? Z tego co widze ten MC i tak jest bez
paypass-a...

No właśnie sądząc po symbolu na karcie to ma pp

--
Raf

Data: 2010-08-30 22:42:44
Autor: Kamil Jońca
kjonca <kjonca@gmail.com> writes:

[...]

Wysłałem. Oddzwonili, wszsytko było pięknie, limit chcieli mi dać 12
(słownie: dwanaście) razy większy niż chciałem.
Aż nagle okazało się, że juz kisa mam (Visę)i to panią zawiesiło, bo
można mieć (podobno tylko jedną kartę u nich) Ma
wyjaśniać (bo wie pan dopiero dziś te masterkardy weszły, bo kończymy
współpracę z VISA). I zobaczymy co się z tego rozwinie ...
KJ

"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Open - przerwa na konserwację