Open, walentynkowa :(

Data: 2011-02-14 19:42:42
Autor: Krzysztof
Open, walentynkowa :(

"wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> wrote in message news:ijbdvf$1o6$1node2.news.atman.pl...
Czyli załozona np. dzis lokata walentynkowa na pół roku, przez ostatnie półtora miesiąca bedzie już lokatą BELKOWą.
To niech spadaja z taka ofertą. Po 1 lipca faktyczne dzienne odsetki wyniosą około 3,9 procenta.
To juz belkowe 5 procent jest lepsze. Teraz to jedynie na 3 miesiące.

To taka slaba promocja, bo przypomina mi opowiadania w stylu 'jak jest ci zaciasno w domu to wstaw koze, potem ja wyrzuc i zrobi sie bardzo luzno'.
Getin obnizyl 6-m z 5% na 4,6% a teraz robi mega promocje na 4.8%.
PS
Meritum w standardzie daje 4.8% na 6-m bez zadnej promocji.
Czyzby za mocno obnizyli i zbyt duzo kapitalu odplywa z Getina?? Testuja ile osob sie skusi...., jak niewiele, to nastepna akcje trzeba bedzie robic z lepszym oprocentowaniem.

Open, walentynkowa :(