OpenERP - polskie forum/instrukcja

Data: 2013-04-27 17:06:49
Autor: m4rkiz
OpenERP - polskie forum/instrukcja
"ddddddd" <lukasz@bezspamubojczuk.wytnijbezspamu.net.pl> wrote in message news:kl179f$1gk$1dont-email.me...
Witam,
Zainteresowało mnie oprogramowanie OpenERP (chcę to uruchomić na dysku sieciowym Synology). Czy znajdę gdzieś polską intrukcję/ opis podstawowych możliwości lub forum na którym mógłbym o tym oprogramowaniu poczytać?
To na czym mi zależy to wystawianie faktur, pilnowanie płatności i zobowiązań, analiza stanu konta (podliczenie przychodów i zobowiązań)
Na tą chwilę nie wiem nawet jakie moduły warto zainstalować.

koniecznie openerp? http://rs-anakonda.org/

OpenERP - polskie forum/instrukcja