OpenFinance - Getin Noble Bank

Data: 2010-08-31 14:44:53
Autor: P
OpenFinance - Getin Noble Bank
Witam

Czy istnieje jakieś zabezpieczenie przy zakładaniu lokaty w OpenFinance (Getin Noble Bank)
poprzez wpłatę kwoty na określony na stronie rachunek bankowy?
Tzn. jaką pewność można mieć od momentu przelania środków do momentu realizacji lokaty?

Chodzi mi o coś, czym w standardowej bankowości jest umowa o lokatę.

TH in A

Data: 2010-08-31 14:54:20
Autor: Robert Wicik
Użytkownik "P" <dousucia@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5itgc$dqd$1news.dialog.net.pl...

Chodzi mi o coś, czym w standardowej bankowości jest umowa o lokatę.

Umowę dostaniesz po wpłacie kasy :)

Data: 2010-08-31 15:00:02
Autor: Krzysztof

"P" <dousucia@gazeta.pl> wrote in message news:i5itgc$dqd$1news.dialog.net.pl...
[...]

Jak chcesz miec wszystko wczesniej na papierze, to otworz sobie konto optymalne ROR-dostaniesz caly plik dokumentow do podpisania o koncie, kartach, lokatach, itp.

Data: 2010-08-31 15:05:08
Autor: P
Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5iuck$196h$1news2.ipartners.pl...
dostaniesz caly plik dokumentow do podpisania o koncie, kartach, lokatach, itp.

To nawet nie o to chodzi.
Zastanawiam się tylko czy nie zostanę bez niczego (bez potwierdzenia) po wpłacie na wskazany rachunek  :-)
Taka asekuracja...

Data: 2010-08-31 15:37:33
Autor: Krzysztof

"P" <dousucia@gazeta.pl> wrote in message news:i5iuma$eg8$1news.dialog.net.pl...
[...]

No niestety podglad on-line jest od razu do zalozonych lokat, a potwierdzenia papierowe (nie wiem czy dalej je wysylaja, bo wczesniej mimo zaznaczenia, ze tylko potwierdzenie mailem i tak szly papierowe) po dosc dlugim czasie. Opiera sie to na zaufaniu, a zawsze masz dokument z banku, z ktorego wyszly twoje pieniadze. tak to dziala, a jak chcesz miec w 100% papierowa podkladke to zaloz konto optymalne i wtedy cale srodki beda przechodzic przez to konto i z niego bedziesz tworzyl lokaty.

Data: 2010-08-31 15:55:48
Autor: SQLwiel
W dniu 2010-08-31 15:05, P pisze:
[...]

Ależ oczywiście, że zostaniesz bez niczego. Podobnie, jak po każdym innym uiszczeniu należności przelewem zadysponowanym przez internet lub nawet osobiście w większości banków. Możesz ewentualnie przelać gotówkę na poczcie, to dostaniesz odcinek z datownikiem i bazgrołem. Zostanie Ci (z kopią w KIR) potwierdzenie przelewu na rachunek w GN.

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-08-31 15:00:29
Autor: Jacek Kalinski
W artykule <i5itgc$dqd$1@news.dialog.net.pl>, P napisał(a):

[...]

Tak samo jak przy wizycie w banku.
1. składasz wniosek o lokatę i dostajesz to albo na papierze (placówka
banku), albo elektronicznie (OF).
2. mając wniosek z numerem konta do przelewu, wykonujesz przelew
ze swojego konta.
3. jak pieniądze dotrą na rachunek lokaty, dostajesz potwierdzenie
otwarcia lokaty.

Wg mnie procedura jest identyczna - niezależna od tego, czy jest to
lokata tradycyjna czy internetowa.

Jacek

Data: 2010-08-31 11:14:57
Autor: Jason Bourne
OpenFinance - Getin Noble Bank
On 31 Sie, 17:00, Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
wrote:
W artykule <i5itgc$dq...@news.dialog.net.pl>, P napisał(a):

> [...]

otwarcia lokaty.

Wg mnie procedura jest identyczna - niezależna od tego, czy jest to

Dokładnie, przecież nikt nie da potwierdzenia otworzenia lokaty, póki
nie jest ona opłacona.
Ja z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że od początku korzystam z
lokat internetowych OF i nigdy nie było problemu z założeniem lokaty
czy też potwierdzeniem założenia w formie czy to elektronicznej czy
papierowej.

OpenFinance - Getin Noble Bank