OpenFinance - robienie ludzi w balona

Data: 2011-07-11 15:53:36
Autor: kl 1WYTNIJTO
OpenFinance - robienie ludzi w balona

> Eeee... chyba jestes z konkurencji. Bardzo marnie napisałe¶ posta :P > To chcieli Ci podnie¶ć oprocentowanie czy (?) kwotę lokaty (???) ?
oczywiscie ze oprocentowanie;)
a potem pzamiast podniesc oprocentowanie namawiali na inwestycji w fundusze.

> ma za dużo czasu, to WŁA¦NIE trzeba było się targować. Zaproponowali Ci mało,
> bo pewnie jedynie przytakiwałe¶...
oprocentowanie bylo "uzgadniane" pozniej przez maila.

ta lokata to i tak dodatek bo co to sa 3 miesiace przy inwestycji na co najmniej
2 lata w fundusze (po tym okresie wyplata jest gratis).
to przy wplacie jednorazowej bo wplaty regularne to w ogole porazka.
chowanie kasy do skrapety ma duza szanse na uzyskanie lepszych wynikow.

ale i tak przemilczeli, ze biora jeszcze prawie 2% rocznie extra, ponad oplate
za zarzadzanie zawierajaca sie w cenie jednostek. A facet temu zaprzeczal. Teraz
doczytalem warunki i taryfe.

Data: 2011-07-13 03:11:20
Autor: Mariusz Tasarz
OpenFinance - robienie ludzi w balona
dodatko powiem, że zrobili się okropnie upierdliwi:
- zadzwoniła babka, nawet nie zapytała czy chcę i umówiła mnie na
spotkanie
- odpisałem mailem, że nie chcę, to w ci±gu 2 dni miałem 6
nieodebranych poł±częń i 4 smsy przypominaj±ce

to raczej zniechęca mnie do dalszego korzystania z OF

Mariusz

Data: 2011-07-13 06:27:51
Autor: Krzysiek
On 13 Lip, 12:11, Mariusz Tasarz <m.tas...@gmail.com> wrote:
dodatko powiem, że zrobili się okropnie upierdliwi:
- zadzwoniła babka, nawet nie zapytała czy chcę i umówiła mnie na
spotkanie
taaa. do mnie dzwonili, że chc± _podwyższyć oprocentowanie lokaty_
(a już wiadomo, że chodzi o wciskanie funduszy).

Data: 2011-07-13 09:54:09
Autor: Rafal M
[...]

A wystarczy cofnac zgode na przetwarzanie danych w celach
markietingowych...

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-07-13 20:43:23
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-07-13 18:54, Rafal M pisze:
On 13 Lip, 12:11, Mariusz Tasarz<m.tas...@gmail.com>  wrote:
dodatko powiem, ĹĽe zrobili siÄ™ okropnie upierdliwi:
- zadzwoniła babka, nawet nie zapytała czy chcę i umówiła mnie na
spotkanie
- odpisałem mailem, że nie chcę, to w ciągu 2 dni miałem 6
nieodebranych połączęń i 4 smsy przypominające

to raczej zniechęca mnie do dalszego korzystania z OF

A wystarczy cofnac zgode na przetwarzanie danych w celach
markietingowych...

Myślisz, że jeżeli nie wyraziłeś zgody na przetwarzanie danych w celach
marketingowych to ci "procentopodwyĹĽszacze" nie dzwoniÄ… i nie chcÄ… siÄ™
umówić? To się mylisz.

Data: 2011-07-14 09:57:42
Autor: Rafal M
OpenFinance - robienie ludzi w balona
On 13 Lip, 20:43, "Bogdan B." <goodb...@rocketmail.pl> wrote:

My¶lisz, że jeżeli nie wyraziłe¶ zgody na przetwarzanie danych w celach
marketingowych to ci "procentopodwyższacze" nie dzwoni± i nie chc± się
umówić? To się mylisz.

To zbieracie dowody i info do GIODO + isc po kase w ramach
odszkodowania ;-)

Albo przy namolnych probach (jak w opisanym przypadku) wizyta na
najblizszym posterunku policji i zgloszenie art. 190a KK (stalking)

Na wszystko jest proste rozwiazanie :)

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-07-14 19:31:14
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-07-14 18:57, Rafal M pisze:
[...]

Na co zbierać dowody, na marketing produktów własnych?
To jest dopuszczone ustawÄ… i nie wymaga zgody. Niestety.

Data: 2011-07-15 13:16:02
Autor: Sebastian
W dniu 2011-07-13 12:11, Mariusz Tasarz pisze:
[...]

Ja się umówiłem i nie przyszedłem. Na pytanie przez telefon następnego
dnia odpowiedziałem: "Znalazłem w internecie, że to sprzedaż funduszy
inwestycyjnych. Pani to przede mn± ukryła mimo moich pytań w poprzedniej
rozmowie". Od tej pory żadnych sms'ów i telefonów.
Dzwoniła jaka¶ kobieta a nie ten doradca co zwykle. Pewnie wynajęli
jak±¶ firmę do telemarketingu, żyj± z prowizji to s± upierdliwi.

Sebastian

OpenFinance - robienie ludzi w balona