OpenFinance śpi czy bankrutuje?

Data: 2013-01-08 13:17:18
Autor: radekp@konto.pl
OpenFinance śpi czy bankrutuje?
Z dzisiaj:

"Informujemy, że wyciąg elektroniczny z rachunku XXXX za okres 2012.11.01 -
2012.11.30 jest już dostępny. Aby go obejrzeć, zaloguj się do Openonline.pl,
potem wybierz z górnego menu opcję Ustawienia, a następnie opcję Wiadomości z
Banku."

Czy komuś też skończyła się karta z końcem roku i do tej pory nie otrzymał
nowej? Podgląd nowej już mam od świąt, a kartę wciąż jakaś karoca wiezie...

Data: 2013-01-08 04:40:29
Autor: Kris
W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 13:17:18 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
Czy komuś też skończyła się karta z końcem roku i do tej pory nie otrzymał

nowej? Podgląd nowej już mam od świąt, a kartę wciąż jakaś karoca wiezie...

Tytuł w stosunku do problemu iscie Onetowy;)

Data: 2013-01-11 08:35:24
Autor: Andrzej
OpenFinance śpi czy bankrutuje?
Zmieniaja lokaty z nieodnawialnych na odnawialne bez wiedzy posiadacza lokaty.
Od takich praktyk do bankructwa juz niedaleko.

Data: 2013-01-11 00:56:38
Autor: assembea
W dniu piątek, 11 stycznia 2013 08:35:24 UTC+1 użytkownik Andrzej napisał:
Zmieniaja lokaty z nieodnawialnych na odnawialne bez wiedzy posiadacza lokaty.

Od takich praktyk do bankructwa juz niedaleko.

Ee, było... Robią tak od wielu lat.

Data: 2013-01-11 13:17:14
Autor: Zbynek Ltd.
OpenFinance
Andrzej napisał(a) :
[...]

Ale chociaż nie odpowiadają nad cytatem.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2013-01-08 18:08:59
Autor: zlotowinfo
OpenFinance śpi czy bankrutuje?
Czy komuś też skończyła się karta z końcem roku i do tej pory nie otrzymał
nowej? Podgląd nowej już mam od świąt, a kartę wciąż jakaś karoca wiezie...
mi się skończyła, jakoś w listopadzie lub październiku
przysłali różową, fuj, a miałem błękitną uprzednio
w dodatku po miesiącu od zakończenia poprzedniej
gdyby była jedyna/główna, to miałbym kłopot dzięki nim

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2013-01-22 18:40:50
Autor: radekp@konto.pl
OpenFinance śpi czy bankrutuje?
Tue, 8 Jan 2013 18:08:59 +0100, w <kchjr9$33l$1@news.task.gda.pl>, "zlotowinfo"
<dupa@dupa.xx> napisał(-a):

> [...]
w dodatku po miesiącu od zakończenia poprzedniej
gdyby była jedyna/główna, to miałbym kłopot dzięki nim

A ja wciąż sobie czekam... już 22 dni.

Data: 2013-01-24 10:50:22
Autor: Akarm
<dupa@dupa.xx> napisał(-a):

[...]

Ja na debetową czekałem kilka miesięcy, na kredytową prawie rok. Ciekawe jak to będzie, kiedy w ten sam sposób zostaną potraktowane pieniądze? :)

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-01-24 17:04:58
Autor: radekp@konto.pl
OpenFinance śpi czy bankrutuje?
Thu, 24 Jan 2013 10:50:22 +0100, w <510103DE.1060507@wp.pl>, Akarm
<AkarmWYWAL@wp.pl> napisał(-a):

> [...]
Ja na debetową czekałem kilka miesięcy, na kredytową prawie rok. Ciekawe jak to będzie, kiedy w ten sam sposób zostaną potraktowane pieniądze? :)

Dziś zadzwoniłem. "No wie pan, te które kończyły się w październiku, to ludzie
otrzymywali w grudniu. Niech pan poczeka do lutego, bo chyba jeszcze nie
wyszły".

Bez komentarza.

Data: 2013-02-19 16:46:17
Autor: radekp@konto.pl
OpenFinance śpi czy bankrutuje?
Thu, 24 Jan 2013 17:04:58 +0100, w
<0sm2g894kj2auikiltea6ft3pkh3nv6qvc@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

otrzymywali w grudniu. Niech pan poczeka do lutego, bo chyba jeszcze nie

Przyszła w połowie lutego. Czyli prawie 50 dni spóźnienia.

Na dodatek różowa - ROTFL...

Data: 2013-02-19 18:14:57
Autor: zwerko
> [...]

wyszły".

Przyszła w połowie lutego. Czyli prawie 50 dni spóźnienia.

Założyłem konto i KK,  nawet szybko przysłali czarną debetową
ale po pierwszym zalogowaniu do konta i zmianie hasła zablokowali dostęp
Wysłałem maila do Opiekuna  trzy tygodnie temu żeby odblokował i .......cisza.
Dzwonić nie będę, aż tak bardzo mi na nich nie zależy.
  Pozdrowienia
          Zbych

Data: 2020-04-20 13:04:15
Autor: siquihuasouzaenos