OpenFinance ¶pi czy bankrutuje?

Data: 2013-01-08 04:40:29
Autor: Kris
OpenFinance ¶pi czy bankrutuje?
W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 13:17:18 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
Czy komu¶ też skończyła się karta z końcem roku i do tej pory nie otrzymał

nowej? Podgl±d nowej już mam od ¶wi±t, a kartę wci±ż jaka¶ karoca wiezie...

Tytuł w stosunku do problemu iscie Onetowy;)

Data: 2013-01-11 08:35:24
Autor: Andrzej
OpenFinance ¶pi czy bankrutuje?
Zmieniaja lokaty z nieodnawialnych na odnawialne bez wiedzy posiadacza lokaty.
Od takich praktyk do bankructwa juz niedaleko.

Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:42df5b68-b84a-44ce-8799-ea5a421c07ddgooglegroups.com...

Data: 2013-01-11 00:56:38
Autor: assembea
W dniu pi±tek, 11 stycznia 2013 08:35:24 UTC+1 użytkownik Andrzej napisał:
Zmieniaja lokaty z nieodnawialnych na odnawialne bez wiedzy posiadacza lokaty.

Od takich praktyk do bankructwa juz niedaleko.

Ee, było... Robi± tak od wielu lat.

Data: 2013-01-11 13:17:14
Autor: Zbynek Ltd.
OpenFinance
Andrzej napisał(a) :
[...]

Ale chociaż nie odpowiadaj± nad cytatem.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się wszystkie możliwo¶ci.]

OpenFinance ¶pi czy bankrutuje?