OpenFinanse i ich doradztwo

Data: 2011-08-17 17:46:42
Autor: gregor
OpenFinanse i ich doradztwo
Witam 2 lata temu z zona poszlismy po doradztwo do fachowcow z OpenFinansa, doradzono nam by ulokowac kapital w ubezpieczenie Kurs na zysk II w TU Europa - 0% strat ale mozliwe ogromne zyski, ok zgodzilismy sie po 2 latach oszczedzania i wydaniu 200 zl prowizji dla "speca" zarobilismy > 100 zł przy kapitale 10 tys zł.

No rzesz k...wa jego mać tak się dać wydymać, odradzam od razu tego typu wynalazki łepek za doradztwo w ciągu 10 min zarobił więcej niż my oszczędzając przez 2 lata

gregor

Data: 2011-08-17 17:58:01
Autor: Maruda
W dniu 2011-08-17 17:46, gregor pisze:
[...]

Pociesz się, że miałeś w tym czasie to "ubezpieczenie". Gdyby "zaszło zdarzenie" i szlag by Cię trafił, to żona miałaby nieco większy zysk.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-08-17 18:03:18
Autor: gregor
W dniu 2011-08-17 17:58, Maruda pisze:
[...]

Tak dostałaby aż 0,1% - majątek nie wiem czy by wiedziała co zrobić z całymi 10 złotymi po mężu (+ oczywiście wkład do zwrotu)

gregor

Data: 2011-08-17 18:15:37
Autor: MarekZ
Użytkownik "gregor" <gregor@szu.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j2gons$bgc$1@inews.gazeta.pl...

Tak dostałaby aż 0,1% - majątek nie wiem czy by wiedziała co zrobić z całymi 10 złotymi po mężu (+ oczywiście wkład do zwrotu)

Tutaj z powodu jednego grosza miewamy wątki po 20 postów, a Ty tak szastasz dychami. :D

Data: 2011-08-17 20:02:33
Autor: namikk
gregor wrote:

[...]

Prowizja była pobierana z  kwoty 10tys? Czy moĹźe swoją drogą te 200zł mu do rączki włoĹźyłeś?

Pozdrawiam

Data: 2011-08-17 20:10:12
Autor: gregor
W dniu 2011-08-17 20:02, namikk@poczta.onet.pl pisze:
gregor wrote:

[...]

rączki włożyłeś?

Nie od kwoty 2,5% w sumie 250 zl prowizji, zysk wyszedl ok 357 zl (odejmujac prowizje 250 - wychodzi mi 107 zl na 2 lata)
tj. ~1% rocznie, czyli udupilem uwzgledniajac inflacje jakies 700 zl na wspaniałym doradztwie szpeców od wciskania ciemnoty z OpenFinansa

nie polecam bandytĂłw

gregor

Data: 2011-08-17 21:47:29
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 11-08-17 20:10, gregor wrote:
[...]

Przesadzasz. Sila Cie zaciagali i kazali podpisywac? Moze zle wytlumaczyl, ze to jest struktura - masz gwarancje kapitalu (nominalnego) i jakas szanse na zysk.
Jak chcesz miec pewny zysk to zakladasz lokate lub kupujesz obligacje. Wszystko inne - to ryzyko...

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-08-17 21:56:42
Autor: MarekZ
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <pbb@macierzynski.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4e4c1ad1$1@news.home.net.pl...

[...]  lub kupujesz obligacje. Wszystko inne - to ryzyko...

Nie ma co, dobrze napisane. :D

Data: 2011-08-18 22:20:07
Autor: vvvvvv
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <pbb@macierzynski.pl> napisał w wiadomości news:4e4c1ad1$1news.home.net.pl...
On 11-08-17 20:10, gregor wrote:
[...]

rozumiem ze obligacje SP - czy zagwarantujesz ze sa pozbawione ryzyka w 100%?
albo lokaty w banku?

:)

Data: 2011-08-19 12:27:32
Autor: Matt
On Wed, 17 Aug 2011 21:47:29 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński  <pbb@macierzynski.pl> wrote:

On 11-08-17 20:10, gregor wrote:
[...]

nie polecam bandytów

gregor

Przesadzasz. Sila Cie zaciagali i kazali podpisywac? Moze zle  wytlumaczyl, ze to jest struktura - masz gwarancje kapitalu  (nominalnego) i jakas szanse na zysk.

Tak, autor wątku dostał to co podpisał.
Ale też niedawno byłem w placówce Opena i rozmawiałem z ich "doradcą". To  był jakiś zwykły sprzedawca, który kłamał byle tylko namówić potencjalnego  klienta do podpisania umowy. Po pierwsze, wcale nie tłumaczył co to jest  struktura i jakie są gwarancje. Cały czas używał słowa lokata, mówił np.  "ta lokata daje średnio zarobić 10-12% rocznie" a mówił o strukturach. W  ogóle nie powiedział o opłatach pobieranych przez Open. Rozmowę zaczął od  nakłaniania mnie do podpisania umowy od razu, w trakcie spotkania, co de  facto wyklucza możliwość spokojnego przeczytania umowy.
Zażądałem od niego regulaminów produktów oraz tabel opłat i prowizji, więc  wysłał mi je mailem. Po ich przeczytaniu zrezygnowałem z jego oferty. Lecz  gdyby ktoś założył, ze taki "doradca" nie będzie kłamał w żywe oczy, a co  najwyżej pominie jakieś opłaty, to mógłby się przejechać tak jak twórca  wątku.

Matt

Data: 2011-08-19 14:50:31
Autor: MK
On 19 Sie, 12:27, Matt <m...@matt.ms> wrote:

[...]

Hehe... ja bylem w oddziale Getin Banku zeby zamknac moj rachunek w
Allianz Banku. Musialem poczekac na oswieconego pracownika, ktory moze
obslugiwac dawnych klientow Allianza i mialem okazje troche posluchac
jak szefowa rozmawiala na temat realizacji planow z jednym z
pracownikow ;). Przyszedl tez jakis emeryt po swoja kase z lokaty
miesiecznej na chyba 7%. Pracownica Getin Banku szybko go wyprowadzila
z bledu, powiedziala, ze po miesiacu to moze wziac tylko odsetki, a
jak chce kapital wycofac to pobiara prowizje w wysokosci 4% i dlatego
nie oplaca sie wycofywac, jak przyjdzie ze 11 m-cy to prowizja
wyniesie tylko 1,5%. Wszystko pozaznaczala mu na umowie czy
regulaminie i obylo sie bez krzyku... Emeryt spakowal papiery i sobie
poszedl...

MK

Data: 2011-08-19 17:02:56
Autor: Titus Atomicus
In article <op.v0ghz6zrebnp5j@a159590>, Matt <matt@matt.ms> wrote:

[...]

Dokladnie takie wrazenie odnioslem rok-dwa lata temu w kontakcie z OF.

TA

Data: 2011-08-19 17:36:14
Autor: Maruda
W dniu 2011-08-19 12:27, Matt pisze:

[...]

No to -
Miałem właśnie przed chwilą tf od takiego naciągacza, zadzwoni w poniedziałek.
Proszę o propozycję jak go wypuścić i czym przygwoździć. Nagrywanie rozmowy oczywiście będzie niezapowiedziane i pewne. Potrenujemy sobie. :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-08-19 19:54:32
Autor: Waldek

Użytkownik "Maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:j2lvtf$g53$1news.onet.pl...

[...]

To moze zacznij
- czy przysiega mowic prawde, cala prawde i tylko prawde LOL

Data: 2011-08-19 17:01:09
Autor: Titus Atomicus
OpenFinanse i ich doradztwo
In article <4e4c1ad1$1@news.home.net.pl>,
 Michał 'Amra' Macierzy(R)Ĺski <pbb@macierzynski.pl> wrote:

[...]

Ale przyznasz, ze podawanie tego wszytskiego w otoczce 'doradztwa' to jakies glupie tlumaczenie...

TA

Data: 2011-08-19 22:00:03
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 11-08-19 17:01, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Mam tam konto, karte kredytowa, lokate, rachunek oszczednosciowy. Wszystko w Openie...
OF jest brokerem, posrednikiem. Doradztwo finansowe - w mediach w sumie uprawia, w oddzialach - a to nie wiem ;)))

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-08-20 10:50:35
Autor: Rafi
W dniu 2011-08-19 22:00, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
[...]

Dokładnie pośrednikiem. OF i inne podobne firmy powinny mieć zakaz używania słowa doradca finansowy bo wprowadzają mniej obeznanych w błąd.

Data: 2011-08-17 22:03:28
Autor: RobertS
[...]

kolejny ciemny klient, który podpisał coś czego nie zrozumiał, następnym razem dobrze się zastanów zanim cokolwiek podpiszesz, a na przyszłość polecam lokaty bankowe ze STAŁYM oprocentowaniem!

po zapadnięciu depozytu nie będzie zaskoczenia!
RobertS

Data: 2011-08-19 17:06:16
Autor: Titus Atomicus
In article <j2h6qg$io2$1@news.icpnet.pl>, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

kolejny ciemny klient, który podpisał coś czego nie zrozumiał, następnym razem dobrze się zastanów zanim cokolwiek podpiszesz, a na przyszłość polecam lokaty bankowe ze STAŁYM oprocentowaniem!

Znaczy - OF to nie manipulanci?
Bo jacy to z nich doradzcy?

TA

Data: 2011-08-19 20:06:45
Autor: george

"gregor" <gregor@szu.pl> wrote in message news:j2gnoo$8gc$1inews.gazeta.pl...
[...]

wybrałeś "obstawianie" wiec nie ma co zgrzytać zębami.
Do kasyna masz rĂłwnieĹź  tego typu pretensje jak nie wypadnie wybrany numerek w ruletce ?

george

OpenFinanse i ich doradztwo